Coin Parental happiness in a souvenir package 5 UAH, market price 28.01.2026

Батьківське щастя у сувенірному пакованні
nickel silver
460 грн.

Cheapest offers

Register or Log in to view the best auction offers

Buy coin Parental happiness in a souvenir package

All coin sale ads on our website

Coin obverse Parental happiness in a souvenir package
On the obverse of the coin, on a mirror background, there is a composition: parental hands gently holding the baby's legs, which symbolizes trust, a sense of protection and the love that unites the family (in the center); the inscription UKRAINE (top center), under which the small State Coat of Arms of Ukraine, the denomination 5 and the graphic symbol of the hryvnia, the logo of the Banknote and Mint of the National Bank of Ukraine (to the left of the hands) and at the bottom center - the coin minting year 2024 (the zero is depicted in the shape of a heart ).
Coin reverse Parental happiness in a souvenir package
On the reverse of the coin, on a mirror background, there is a picture of a child sleeping peacefully on soft clouds among toys (the element of decoration is pad printing). The rattle that shines against the background of the night sky, like the moon, gives a feeling of peace and comfort. It illuminates the child's path to the world of dreams and fantasies, giving carefree dreams.

The "Parental Happiness" commemorative coin is dedicated to the most precious thing in life - the happiness of being parents, the thrill of the first hugs and unconditional love for the baby.


DateDenominationMetalWeightDiameterMintageNBU Price
01.03.20245nickel silver16.543550 000 pcs. 210 UAH


Series: Other coins

Coin discussion Parental happiness in a souvenir package (440)

JJensonButton · March 1, 2024, 10:08  
Reply
Як на мене, досить гарна монета.
avatarЮрій · March 1, 2024, 11:47  
Reply
дуже гарна монета
ССергій · March 1, 2024, 17:58  
Reply
виправилися за монету Кохання)))продаж 7 і 13 березня..7 березня в продажу банкнота 50 грн- ціна її 250 грн. буде
SSaGaNaTa · March 1, 2024, 18:54  
Reply
Хто знає яка цiна нбу на цю монету буде ?
НОлег-vr · March 1, 2024, 19:22  
Reply
SaGaNaTa, 207грн
SSerj · March 1, 2024, 19:23  
Reply
SaGaNaTa, 207 грн. Якщо ви хочете знати вартість "на зараз" різних монет, то завантажте додаток на Playmarket "Монети України". Це пишу для всіх бажаючих бути у курсі подій, щоб не писати тут запитання) Це не секретна інформація :)
SSaGaNaTa · March 1, 2024, 19:51  
Reply
Serj, Дякую
ВАндрій · March 1, 2024, 19:52  
Reply
Можливо повторить долю щедрика і до дня святого Миколая, як думаєте?
avatarДмитро · March 1, 2024, 20:50  
Reply
Андрій, ні, скоріше "народженного".
MMax Rubish · March 1, 2024, 23:19  
Reply
Вибачте, а в банках продають з 1 числа? Чи теж з 7? Дякую.
WW_W · March 2, 2024, 1:18  
Reply
Є такий класний сайт - bank.gov.ua - там є вся інформація. Наприклад - дати введення в обіг та дати реалізації. https://bank.gov.ua/ua/uah/introduction
JJensonButton · March 2, 2024, 9:12  
Reply
W_W, знову з тиражем намутили, на всіх сайтах 50к тираж, а в витягу вказали тираж – до 100 000 шт. у сувенірному пакованні
FfranKO · March 2, 2024, 9:26  
Reply
JensonButton, фактичний 50к, тому так і пишуть
WW_W · March 2, 2024, 11:58  
Reply
JensonButton, заявлений тираж до 100 000. Тобто, можуть докарбувати в будь-який момент. Фактичний 50, але може бути як з розвідкою - відкарбують увесь запланований. Щось мені підказує, що так і буде, бо монета буде популярна в широкого загалу. До прикладу, медалі Міста-герої. Заявлений тираж до 100 000 тис. Деяких відкарбували 50, деяких 55.
Бвиталий · March 2, 2024, 12:21  
Reply
Так для вас все окей підприємці ( бариги) , нагребете і заробите . Бандуру вам в дупу.
BBondleks · March 2, 2024, 13:46  
Reply
W_W, а є десь офіційна інфа по розвідці, що її до карбували до 75к. Бо ніде не можу знайти.
FfranKO · March 2, 2024, 14:33  
Reply
Докарбували і допродали, думаю то різні речі. Якщо вони викинули в ІМ на продаж то не означає що був дочекан
SSarmat · March 2, 2024, 15:07  
Reply
Bondleks, Так в загальному каталозі на сайті НБУ спочатку фактичний тираж був 50 тис, а згодом виправили на 75 тис. і в ІМ був ще один великий продаж цієї монети.
WW_W · March 2, 2024, 16:47  
Reply
Спробую цього разу не відповідати "в стилі Дмитра", але дуже хочеться ))) Монети карбують поступово. Йде % дистриб'юторам і він йде зразу, потім починається продаж через інтернет-магазин. У випадку з Розвідкою - як писали вище - спочатку зазначили фактичний 50. Квота НБУ через магазин закінчилася, але згадаймо які були ціни. І вони прийняли правильне рішення - докарбували увесь заявлений тираж - 75 тис. і виставили на продаж. Відповідно, інформацію поміняли і в каталозі НБУ. franKO, якщо вам потрібна інформація в які дати карбували монети і чи справді докарбовували ті 25 тисяч, чи відкарбували зразу всі 75 - то напишіть офіційний запит в НБУ, і якщо це не обмежена інформація - отримаєте відповідь.
BBondleks · March 2, 2024, 19:12  
Reply
Sarmat, в каталозі бачив,просто в різних джерелах різна інфа, про сам дочекан інфи нема, тому і вирішив запитати
BBondleks · March 2, 2024, 19:25  
Reply
виталий, а що вже знову не так? Ви не встигаєте купити монети на НБУ? Що вам ті бариги таке страшне роблять?
DDevil · March 2, 2024, 19:42  
Reply
Поважный пан Виталий, что ж вы ноете? Вопрос в зависти или вопрос в том что-то делается нелегально? Пойдите и решите этот вопрос. Если вопрос в том, что вы не можете купить много монет - то есть решение. Можете создать 10-15 аккаунтов и постараться создать на них скрипт по заказу, либо потратить деньги на инженерию и окупить потом его за 2-3 месяца реализации монет. Но нет, ныть куда интереснее)
НОлег-vr · March 2, 2024, 19:49  
Reply
виталий, а якщо небуло б магазину, Ви б самі карбували монети чи купували у "бариг". І хто Вам заважає "нагребти"
WW_W · March 2, 2024, 20:16  
Reply
Bondleks, так вони не докарбовували як свого часу монети з набору Революція Гідності, коли було оголошено 50 тисяч, вони розійшлися і клацнули ще так само. З Розвідкою все в межах правил. Фішка в прийменнику )))
WW_W · March 2, 2024, 20:23  
Reply
Шановне товариство, я б не звертав уваги на пана віталія, чергове весняне загострення, тут всі бариги і всі розкручують монети ))) А як докуповувати монети попередніх років то не в бариг, чи купувати лише в інтернет-магазині з 1995 року? А як доведеться продавати, бо треба гроші, чи є зайві, то це ще колекціонер чи вже барига? О, знаю... Справжній колекціонер продає іншому справжньому колекціонеру лише по ціні банку. Тоді все як має бути )))
AArchiDnDz · March 2, 2024, 21:31  
Reply
Купувать треба по класиці, одну для себе одну на продаж
BBondleks · March 2, 2024, 22:47  
Reply
ArchiDnDz, треба купувати стільки, щоб та одна, що залишилась, стала безкоштовною після продажу "надлишку". І ніякого"нахапати")))
WW_W · March 3, 2024, 8:23  
Reply
В мене один знайомий має двоє дітей - хлопців. То завжди купував по 3 монети )))
Бвиталий · March 3, 2024, 14:29  
Reply
w_ w а що зачепив за живе. я вам нічого поганого не робив. Демократія. Свобода слова і думки. Скільки людей стільки думок.
WW_W · March 3, 2024, 14:55  
Reply
виталий, ))) Просто не розумію, якщо так не подобаються бариги й ціни на монети, то чого сидіти на сайті з цінами й плюватися постійно. "Ежики плакали,кололись,но продолжали жрать кактус..."
Бвиталий · March 3, 2024, 16:58  
Reply
Ага, а я думав що лізли паруватись.
ААндрій · March 3, 2024, 18:04  
Reply
виталий, вам нормально написали, але все одно не дійшло. Сумно, що є такі "колекціонери".
BBOBAH · March 3, 2024, 20:43  
Reply
Devil, Попробую пояснити вам, що робиться нелегально. Майже в любому бізнесі, який платить податки, накрутка при роздрібній торгівлі 20-40%. Це нормально і легально. З монетами же, коли доступ до них обмежується штучно, а при перепродажі накрутка становить відразу 100-200% і жодні податки не виплачуються-це уже не колекціонування, а нелегальний бізнес.
ВАндрій · March 3, 2024, 21:32  
Reply
BOBAH, так у нас в державі майже 80 % чиновників різних галузей працює по цій схемі... що тут дивного
ССодзи · March 3, 2024, 21:39  
Reply
BOBAH, Ага открою секрет у нас нет законодательного поля Гетманцев рассказывал про виды деятельности патенты с 2020 и Тишина ............. в Европе платиться VAT с онлайн продаж если бы у нас все урегулировали с автоматическим снятием процента с прихода скажем на карту но увы все только на уровне бал бла бла А пока закона нет и регулирования то по факту и нарушений не каких нет
BBondleks · March 3, 2024, 22:02  
Reply
BOBAH, ви знайшли саме те місце, щоб розповідати про нелегальний бізнес і накрутки. Порахуйте скільки за місяць випускає нац банк монет, відмінусуйте те що потрапляє на пряму колекціонерам і підрахуйте скільки приблизно монет пере продається - буде вам загальний оборот. А потім підіть на ринок подивіться там на фопників 1ї та 2ї групи, спитайте за якою ціною вони беруть товар в Китаї та за якою продають, по їздіть по містам та гляньте скільки їх приблизно і скільки працюють по налу без рро. За накрутку я взагалі мовчу ручка за 1грн продається за 3- 5грн. Контрабанда, налічка, зп в конверті. Великий бізнес також накручує і за 50% в залежності, що за товар ( в основному не продовольча група) Монетні бариги хоча б ПДВ сплачують, а банки потім ще податок на прибуток з цих грошей, що бариги платять.
ССодзи · March 3, 2024, 23:16  
Reply
Bondleks, Согласен разговоры не о чем
Бвиталий · March 4, 2024, 14:41  
Reply
Кулик хвалить свое болото.
Бвиталий · March 4, 2024, 14:42  
Reply
І чим більше мутна водиця тим більш жирна риба.
Бвиталий · March 4, 2024, 14:44  
Reply
Ого ви піною обливаетесь, потрібно частіше вас драконить.
BBondleks · March 4, 2024, 15:39  
Reply
виталий, драконьте, хай всі працють легально - це правильно, тільки потім не кричить про "нахапати", бо всі податки, збори і побори ляжуть в ціну, це вам не хліб - соціального не буде: хочеш -бери, не хочеш - не бери. Гляньте скільки коштує монетка в ІМ фопників.
ССаша · March 5, 2024, 8:40  
Reply
Підкажіть чому нема срібних монет "Кохання" і "Батьківське щастя".
JJensonButton · March 5, 2024, 8:55  
Reply
Саша, будуть в продажу, але трошки пізніше
BBuyerGV · March 6, 2024, 16:51  
Reply
BOBAH, накрутка в 20-40% в яких рожевих окулярах ви жевете? податків більше 50% а накрутка буде 20%, поржав з мамкіного аналітега
BBOBAH · March 6, 2024, 23:44  
Reply
Bondleks, та все ж таки фопники патять патент і в пенсійний фонд хоч щось... Я в бізнесі майже 30 років, завжди платив згідно законодавству, і продавці працювали офіційно з податками. Розумієш про що я? І колекцію збирав з 1995-го року. А зараз людина бере передоплату за монети минулого року і ще точно не знає, коли візьме ті монети, через місяць, чи через півтора...
BBOBAH · March 6, 2024, 23:45  
Reply
BuyerGV, це ти мені говориш???? Звідкіля в тебе така інфа?
BBOBAH · March 6, 2024, 23:52  
Reply
BuyerGV, навіщо писати дурню? Накрутка робиться на закупочну ціну, а податки сплачуються з доходу. Що таке дохід напевне знаєш, чи може ще ні?
BBondleks · March 7, 2024, 9:53  
Reply
BOBAH, то не платіть передоплату, що заважає? А щодо націнки, то я вам не буду розказувати про попит та пропозицію, монополію та синдикати, ви це самі знаєте. І якби у когось була можливість ставити націнку 1000%, то він би цим з задоволенням скористався.
PPtaha · March 7, 2024, 10:05  
Reply
Закупились? )) То товара нет в наличии, то сайт лёг ))
ОАлександр Черкасов · March 7, 2024, 10:05  
Reply
Перекупи вже поклали сайт НБУ
SShumy · March 7, 2024, 10:06  
Reply
Боти знову сайт поклали?
AAleksandr · March 7, 2024, 10:06  
Reply
все, сайт лежить))
Wwital1y · March 7, 2024, 10:06  
Reply
Додав монету в кошик, а сайт висить
ССергій · March 7, 2024, 10:06  
Reply
Писало товара нет в наличии с первых секунд, хотя писало 30000 на складе
AArkadiy · March 7, 2024, 10:07  
Reply
Александр Черкасов, ну так інші на сайті ж не купують)) А якщо серйозно, то сьогодні там якісь нові глюки, напевно лагодять, сумне видовише цей сайт
KKorik Korik · March 7, 2024, 10:07  
Reply
Сайт в даний момент перевантажений БУДЬ ЛАСКА, ЗАПАСІТЬСЯ ТЕРПІННЯМ
Ccatalice · March 7, 2024, 10:08  
Reply
сейчас зайдём на сайт, а товара уже нет)
KKorik Korik · March 7, 2024, 10:08  
Reply
Ёбанные банкиры и барыги!!!
ААртем Черкасов · March 7, 2024, 10:11  
Reply
Получилось заказать монету и купюру, спустя долгих 8 минут загрузок
ОАлександр Черкасов · March 7, 2024, 10:11  
Reply
Arkadiy, "інші" купують, для себе, або для родичів на подарунок, але за баригами не встигнеш, в принципі як і багато в чому у нашій країні, нажаль....
AAndriy · March 7, 2024, 10:11  
Reply
208 грн ціна. Було 15000 на продаж.За час глюків 9800 залишилось. Купити не дає. Крутиться жовта корзина і все.
AAndriy · March 7, 2024, 10:12  
Reply
вже 9300 шт
AAndriy · March 7, 2024, 10:15  
Reply
7800 in
Sskif · March 7, 2024, 10:15  
Reply
22 000 онлайн мабуть рекорд
AAndriy · March 7, 2024, 10:18  
Reply
15000 шт хватало завжди з головою всім. Зараз тають на очах. Десь На 3000 шт може дасть купить
IIhor · March 7, 2024, 10:18  
Reply
Замовляти не дає,,, а на складі все менше і менше ...
ВВлад · March 7, 2024, 10:20  
Reply
Панове звісно рекорд. Черговий довбо*бізм, монета коштує 200грн, а продати уже хочуть на сайті ціна під тисячу грн. І япитаю - ЦЕ НОРМАЛьЬНО?? Немає слів....
AAndriy · March 7, 2024, 10:21  
Reply
Взяв . Ще 4300 залишилось.Зараз певно спокійно дасть купить всім.
AAndriy · March 7, 2024, 10:28  
Reply
А нє - різкий скачок за 3 хв з 4300 шт до 0 штук.
ППетерсон · March 7, 2024, 10:29  
Reply
Не зміг замовити ніяк, ну і хрен з нею( все одно ця нумізматика теперішня мильна бульбашка, рано чи пізно будуть проситися аби той металолом оптом хтось забрав, коли підуть куди гірші часи
KKorik Korik · March 7, 2024, 10:29  
Reply
Вам доступно для придбання ще 1 шт На складі залишилося всього 0 шт
СKam · March 7, 2024, 10:29  
Reply
Ще будуть продажі, але за цей період бариги погуляються непогано))
IIvar · March 7, 2024, 10:33  
Reply
це дуже цікавий прецедент, і я сподіваюся НБУ зробить якісь корегуючі дії.
ВВадим · March 7, 2024, 10:34  
Reply
Andriy, в 9.58 на сайт зашли 6000чел, через 5мин, уже 20тысяч ... Каждый тыцнул и система упала. Постепенно , пошла очередность по мере востановления ... Вполне предсказуемо. Как никак, монета красивая, хорошо распиарена и с огромным охватом целевой аудитории.
Ккапитан Арчибальд · March 7, 2024, 10:35  
Reply
6000 колекціонерів проти 15000 ботів, більшість колекціонерів програли цей бій, крім поодиноких, але ще є шанс наступний раз.
ККонстантин · March 7, 2024, 10:35  
Reply
Ivar, та ніхуя той нбу не зробить, всім насрати на людей, їм аби заробити. З таким тиражом не замовити монету - це просто пздц
ККонстантин · March 7, 2024, 10:37  
Reply
Вадим, ти дійсно віриш в те, що сайт впав від 20к відвідувачів?)))
DDevil · March 7, 2024, 10:37  
Reply
Эх, всего 6 монет взял..., а план был на 20 :(
AAndriy · March 7, 2024, 10:39  
Reply
Вадим, ...Монета ніяка . Про медицину . Просто побільшало покупців.
SShumy · March 7, 2024, 10:41  
Reply
Вердикт після цього для ІМ - "яке кончене!"
Ccatalice · March 7, 2024, 10:44  
Reply
габелла, ели как смог заказать
ВАндрій · March 7, 2024, 10:46  
Reply
Вадим, скоро один Нацбанк і перекупщики будуть збирати, бо якщо я наступного разу цю херню невізьму по ціні НБУ то пішла нахрен Українська монета
avatarЮрій · March 7, 2024, 10:55  
Reply
Купив 2 штучки, якраз для 2 дітей Супер монетка. Прогнозую ціна буде 750
AAndriy · March 7, 2024, 10:59  
Reply
Короче . На ринок вийшли покупці-неофіти "Шоб було". Подорожчає-то добре- нє ,то нє. Це на руку нацбанку. Можна штампувать гівно стотисячними і більше тиражами. Піпл схаває і державі прибуток. Отака х-ня , малята ....
ВВадим · March 7, 2024, 11:00  
Reply
Андрій, монета будет в ПриватБанке, Тасбанке , Газбанке, и Радобанк... . 13числа НБУ повторно выставит. Возьмёте, не переживайте.
ВАндрій · March 7, 2024, 11:06  
Reply
Вадим, я не з великого міста тай на роботі... немає часу займатися фігною по пів дгя в черзі стояти... так хоббі зберав, перестав... а щодо банку то скажу так, там свої покупці в тому числі банківські працівники, сам бачив позавчора підходжу до каси під вечір банківський працівник бере 3 шт, а тобі кажуть що нема... навіть вирішив що треба всі активи і справи з приватом завершувати. Нехай сам по собі приват живе, гівно а не банк
ППетерсон · March 7, 2024, 11:07  
Reply
Andriy, маю велику колекцію, не менше 70% всього нейзільберу ще й в немалій кількості по багатьох позиціях, але щось чуйка пізказує, що доста вже, треба ся спинити з цим, бо може бути крах )
BBondleks · March 7, 2024, 11:11  
Reply
О так, хто не встиг купити, то вже і монета не така і НБУ лайно, а якби все гуд, то і монета гарна і ось вам посилання на аукціон - домовимось. Все як завжди.
ВАндрій · March 7, 2024, 11:14  
Reply
Вадим, скоро один Нацбанк і перекупщики будуть збирати, бо якщо я наступного разу цю херню невізьму по ціні НБУ то пішла нахрен Українська монета
SSuforza1921 · March 7, 2024, 11:14  
Reply
Петерсон, Погоджуюся. Бо платити 6 тис. з лишком за шматочок "заліза" вагою 9,4 г. з умовною назвою "Житомирська область" - це явний гон. Рано чи пізно ця мильна бульбашка лопне, і ціни просядуть в кілька раз на весь нейзильбер. Але поки ще вона надувається.
BBondleks · March 7, 2024, 11:19  
Reply
Suforza1921, чим більше покупців купить по такій ціні, тим міцніша бульбашка. Зважте на те, що багато колекцій втрачено. Фізична наявність монет дуже відрізняється від тиражу.
DDevil · March 7, 2024, 11:21  
Reply
Suforza1921, а ныть то зачем? Житомирская область имеет очень маленький тираж, спрос в коллекцию рядом с другими областями. По этому и цена такая. Не готовы покупать по таким ценам - пропустите эту монету.
AAquaSlawko · March 7, 2024, 11:23  
Reply
Bondleks, та нікому особливо з зумерціонерів ті старі колекції не потрібні, вони ганяються виключно за новими монетами, покрутили 2-3 сек в руках і продали.
SSuforza1921 · March 7, 2024, 11:23  
Reply
Bondleks, Так, особливо монети ранніх років. Зараз вони явно не в тиражах 20-50 тис., а в гарному стані більшість з них взагалі рідкість. Та все ж... шкода буде коштів, вкладених в колекцію, якщо раптом усе обірветься(
avatarSliva · March 7, 2024, 11:24  
Reply
Андрій, Я з вами згідний на всі 100%. Я в 2022р. ще по "Онлайн замовленню" замовив "XXIV зимові Олімпійські ігри" і не зміг отримати, почалася війна. Збирати ювілейку з недрагмет почав в1995р., була повна колекція по 2021рік включно. І з березня 2022р. потроху продаю свою колекцію, бо потрібні гроші. А зараз я все дивлюся і дуже сміюся над тими "колекціонерами", які плюються, злються, матюкаються одні на одних, стосовно Українських монет. Аж жах.
MManstein1812 · March 7, 2024, 11:27  
Reply
Сьогодні НБУ пробило чергове дно, вже стає очевидно наявність вайт листів для "обраних". 30 хвилин і жовтий кружечок очікування, але поки ти очікуєш монети зникали на очах. Навіть при продажі борщу і захисниць такого не було. Сам помітив, що з початку 24го вони знову щось нахімічили з сайтом, Якщо тут є програмісти хай дадуть заключнння чи є підозра на наявність вайт лісту чи не має. Вважаю, що 13го знову не вдасться нічого взяти, а бігати по банкам можуть дозволити собі лише безробітні та пенсіонери. Підтримуючи авторів вище, якщо така фігня буде 13го, то хай перекупи і банкіри збирають той метал самі, я краще буду збирати старі монети європи, благо там все спокійно.
SSuforza1921 · March 7, 2024, 11:29  
Reply
Devil, А хто ниє? Чи я щось невірно написав? Знаю, що в неї 15 тис. і що з того? Срібло переважно по 3-5 тис. тиражі, і вартість металу не порівняти з нейзильбером, а коштують багато монет дешевше від Житомирської області з 15-тисячним тиражем. Причому монети з ходових серій - Українська спадщина, Флора і фауна, Княжа Україна і т.д. Де логіка?
BBondleks · March 7, 2024, 11:34  
Reply
AquaSlawko, ну так ми за нові говоримо чи за старі? Нові по ціні валяться перші місяці - це нормально. Потім має бути плавний ріст - це також нормально. Бульбашка зараз зі сріблом - такий ріст не є закономірним. Але і тут є "але"... Є ще значущий фактор інфляції - якщо ти купив монету за 2USD, то навряд чи захочеш продавати за 1. Плюс тарифи поштових операторів і т д і т п.
DDevil · March 7, 2024, 11:36  
Reply
Suforza1921, я с вами не спорю. У меня нету Житомирской области в коллекции, но считаю, что цена там полностью оправданна, ибо это монета из серии, а серийные монеты с выходом следующей всегда дорожат, а после Житомирской области вышло еще ого-го сколько монет из этой серии))
ВАндрій · March 7, 2024, 11:38  
Reply
Suforza1921, ну це бульбашка.. мені от цікаво хтось квартиру зняв за Житомирську область чи кусок хліба купив як почалася війна??? Думаю що ні, тим більше що це не 1 грн. 1995 року, це сувенірка....
BBondleks · March 7, 2024, 11:38  
Reply
Suforza1921, то срібло колекціонує на багато менше людей - попит в рази менший, а сама вартість металу - ні про що.
BBondleks · March 7, 2024, 11:42  
Reply
Manstein1812, не знаю. Всі мої знайомі, хоч і не без матюків, купили цю монету.
SSerj · March 7, 2024, 11:42  
Reply
Дадав до кошика 2 банкноти, дивлюсь - вже одна )) Комусь не вистачало, залізли в коших і свиснули) по-братскі. Веселий сьогодні продаж. Думав і не куплю) Монета гарна + щей банкноти нові. От всі й накинулись нагрібати. Але десь все одно є передчуття, що без муток не обійшлось)
MManstein1812 · March 7, 2024, 11:53  
Reply
Bondleks, якщо ви живете в Києві, то шанси ще є, якщо не Київ, то шанси рівні 0. І це все банально через те, що швидкість передачі даних на сервері буде швидше з Києва, чим з умовного Ужгорода
MManstein1812 · March 7, 2024, 11:56  
Reply
Serj, бо вже є схеми по продажу цих монет, є люди які будуть їх продавати біля родильних домів, +монета поза часом, бариги зрозуміли, що настав час для суперзаробітків і змогли все взяти за допомогою або вайт лісту, або перевірених людей з НБУ
BBondleks · March 7, 2024, 11:59  
Reply
Manstein1812, не Київ
MManstein1812 · March 7, 2024, 12:00  
Reply
Bondleks, можливо високошвидкісний інтернет тоді вам допоміг
СKam · March 7, 2024, 12:03  
Reply
Manstein1812, трохи не так. Коли користувач тицнув кнопку йому світиться шо шось там купуеться/черга/заразбуде насправді в інспекторі запитів ніфіга не відбуваеться. Треба тицять ф5 і чекати поки не з'явиться зелена кнопка. Але чим більше народу тицяє тим більше навантаження... замкнуте коло. А ставити сервер щоб цей шабаш витримував 5 годин в рік сенсу не має, так і буде все)))
MManstein1812 · March 7, 2024, 12:04  
Reply
Kam, дякую за інформацію 13го так спробую, а по вайт лісту мені так здалось чи щось схоже, що він все-таки є ?
СKam · March 7, 2024, 12:11  
Reply
Моя особиста думка що нема там ніякого вайт листа і зради. Хто дуже розумний і треба то купує у своїх в нацбанку партіями. Тут айтішніки роблять обмеження щоб хоч якось розрулити навантаження при обмеженому ресурсі. Сьогодні поки тицяв намагаючись придбати 3 рази вискочила гугл-капча щоб знайти автобус/мотоцикл, з ботами борються. Одну придбав, 13го придбаю ще одну з аккаунту жінки заради спортивного інтересу, най лежить))
BBondleks · March 7, 2024, 12:13  
Reply
Петерсон, тоді то у Вас не колекція, а інвестиційний портфель)
WW_W · March 7, 2024, 12:42  
Reply
Manstein1812, теж думаю, що ніяких білих листів немає ))) Ніхто б у це не влазив, великі ризики. Просто в нас всі "розумні" покупці використовують скрипти. От в перші секунди і відбувається битва. Потрібно збільшувати тиражі, дробити продажі по 15-20 тис, щоб накупилися всі. Іншого шляху немає. Нові інвестори та колекціонери, не маючи можливість швидко перепродати монети на вторинному ринку - за якийсь час втратять інтерес. IMHO
ВАндрій · March 7, 2024, 13:02  
Reply
W_W, тай добре що втратять, ціна обвалиться.... можна буде взяти майже по собівартості... ще мінус вийде....у бариг...
PPlaton · March 7, 2024, 13:09  
Reply
Всем день добрий, а что 13 числа снова в НБУ БУДУТ?
PPlaton · March 7, 2024, 13:10  
Reply
Если кто будет в Киеве до 13 продавати за два номінала пишить)
BBondleks · March 7, 2024, 13:22  
Reply
W_W, при втраті інтересу продажі впадуть, товар стане не ліквідним, а це заморожені кошти НБУ і тоді вихід один - зменшення тиражів але при цьому ажіотаж повернеться не відразу, а коли повернеться тоді нові інвестори і колекціонери захочуть купити трохи монет більш давніх вже зменшених тиражів і почнеться туземун тих монет і почнеться крик - "нахапали"!!!)))
RRoman · March 7, 2024, 13:32  
Reply
Монета полюбому подешевшає. Яка різниця чи її зараз купити чи через тиждень, місяць. Зараз купувати 800-1000грн безглуздо, як на мою думку.
BBondleks · March 7, 2024, 13:38  
Reply
Roman, Якщо не на подарунок, то безглуздо.
BBuyerGV · March 7, 2024, 13:43  
Reply
BOBAH, ну розкажи мені як ти ПДВ сплачуєш з доходу? коли немає доходу то працівникі сидять без ЗП? Я не беру дистрибуційні компанії, беру звичайний малий бізнес.
DDaddy · March 7, 2024, 14:19  
Reply
Магазин помійка. 26 хвилин кнопка горила жовтим ОЧИКУЙТЕ , сайт весів але монети при кожному обновленні реактивно зникали. Два рази кнопка загорілася КУПИТИ але в карзину нічого не попало. Це вже пі4ец якісь, написав жалобу на пошту магазину, відповіли що продаж відбувалась як положено! Козли млять.
avatarДмитро · March 7, 2024, 14:44  
Reply
Daddy, так їм нема сенсу писати, якусь пург-відписку напишуть і все, якось про ту капчу дибільну їм писав, кажуть ми тут ні до чого-то гугла програма, хоча чомусь на сайті укрпошти наприклад вона чудово працює з першого разу, а на сайті НаєБУ 8-10 картинок підряд крутиться і далі не пускає хочь стріляй.
RRoman · March 7, 2024, 15:00  
Reply
Bondleks, за такі гроші можна кращий подарунок купити ніж монета. Я замітив що ті хто незаймається монетами для них це красиві бляшанки не більше. Вони і 207грн за неї незаплатилиб.
avatarДмитро · March 7, 2024, 15:08  
Reply
Bondleks, о знов ці казочки про подарунки як і з народженним :-)))) ну якось же чудово всі справлялись із подарунками всі роки без цих монет, а тут прям конче необхідно всім підряд на подарунки знадобляться саме ці монети, ну маячня ж повна!
Ccatalice · March 7, 2024, 15:58  
Reply
Вживу виглядає гарно
BBondleks · March 7, 2024, 16:13  
Reply
Roman, Дмитро ну не заплатили б і нехай то їхні справи. Не хочете - не даруйте. Як окремий подарунок - це жлобство, а замість листівки - те що треба.
BBondleks · March 7, 2024, 16:22  
Reply
Дмитро, звісно справлялись. Дивно виглядала б людина яка принесла на подарунок на День народження монету з Шалімовим чи з Одеським театром чи навіть з конем Пржевальського. Новорічні монети завжди дарували. Якщо вам немає кому по дарувати, то це ваші проблеми.
avatarДмитро · March 7, 2024, 16:24  
Reply
Bondleks, якщо "новорічні завжди дарували", то чомуж тоді нема ажіотажа наприклад на новорічну монету рік кролика, яка і досі коштує 160-170 гривень, а не 700-800 як народжений і щастя?
BBondleks · March 7, 2024, 17:00  
Reply
Дмитро, а що в ньому новорічного? Проста стара та страшненько монетка
BBondleks · March 7, 2024, 17:12  
Reply
Дмитро, подивіться продажі драконів до 30.12 і після.
RRoman · March 7, 2024, 17:32  
Reply
Bondleks, за 800грн можна листівку по краще купити ніж дана монета. А для колекції монету пізніше можна буде дешевше купити.
BBondleks · March 7, 2024, 17:34  
Reply
Roman, Якщо не на подарунок, то безглуздо.
BBondleks · March 7, 2024, 17:41  
Reply
Roman, Купляйте те, що вважаєте за потрібне - кожен сам собі хазяїн. Кому нема різниці чи 200 чи 800 і йому це цікаво - купить, а хто останні копійки рахує - не купить. У кожної людини свої погляди та можливості.
BBondleks · March 7, 2024, 17:48  
Reply
Дмитро, а кролю був ще й не фарт - ІМ не працював, світла не було - не до нього було. Я і сам його купив вже коли ІМ відкрився. А кому потрібен новорічний подарунок після нового року? Через 11 років буде ажіотаж)
WW_W · March 7, 2024, 19:39  
Reply
Bondleks, інколи так буває, що нумізмати живуть в своєму особливому світі. Там ціни на срібні монети рівняються до вартості золотого металу, вартість росте не по дням, а по годинам, колекціонери вкладають в коштовні інвестиції по 25 тисяч, чи купують людям, далеким від нумізматики, монети, вартість яких взагалі ні ж чим не корелюється. Але це все вщент розбивається об реальний світ, коли за дві унційні монети дають по ціні білого металу, а нумізматичний подарунок за всі гроші світу так і припадає пилюкою десь на антресолях... Не варто переоцінювати деякі речі, як на мене. І ще - ви відписували мені на рахунок циклічності - так і буде, бо вже було, інакше бути не може.
BBondleks · March 7, 2024, 19:56  
Reply
W_W, Це ж було вже!!!))) Згоден - так і буде. Все циклічне, тільки довжина кола різна.
BBOBAH · March 8, 2024, 0:14  
Reply
Bondleks, знаєш, у мене абсолютно вся колекція нейзильберу до 2023-го року. Тепер уже більше року , щоб відразу стільки не переплачувати за монети, я ті кошти даю на ЗСУ
SShumy · March 8, 2024, 8:26  
Reply
До мене сьогодні дійшло - якщо я не зміг взяти нейзильбер, при такому величезному тиражу, то про срібло навіть і мріяти годі. Якщо взагалі вдасться побачити картинку зі срібною монетою на сайті ІМ, то це буде диво. Я раніше казав, що треба тиражі не менше сотень тисяч випускати, тоді буде задоволення ринку, але останні розпродажі показують що на навіть цей крок не рятує. На жаль, нумізматику окупувала монетна мафія((((
avatarFAV · March 8, 2024, 9:40  
Reply
Shumy, подивиться на срібну монету бокараш . гарна монета на мій погляд. Можно зробити висновок що справжніх колекціонерів срібла меньше 10к. Всі інші це люди яки бажають заробити на цьому.
AArchiDnDz · March 8, 2024, 10:12  
Reply
Підкажіть, може хтось с таким стикався. Укрпошта загубила посилку НБУ, подав заяву на розшук укрпошті. Укрпошта відповіла, що згідно їхніх правил до вручення посилки вона є власністю відправника, і заяву на розшук повинен надати НБУ. Написав листа в НБУ, поки що відповіді не отримав. Може хтось підкаже, що робити
SSlavSvit · March 8, 2024, 10:25  
Reply
Перепрошую !!!Оголошений тираж даної монети 100 тис ,фактичний 50 тис. Зараз НБУ дасть заробити спекулям,а потім дочеканить 50 тис ,,як було з ГУР. Все стане на свої місця.
avatarДмитро · March 8, 2024, 10:33  
Reply
ArchiDnDz, це якщо з післяплатою то якби логічно, а коли продукція наперед оплачена, то це вже по факту ваша власність, і яка їм різниця з чийого саме пінка вони почнуть її шукати.
AArchiDnDz · March 8, 2024, 10:37  
Reply
Дмитро,Я теж був такої думки поки не стикнувся з цим особисто
ВАндрій · March 8, 2024, 10:48  
Reply
SlavSvit, але є монети з тиражами 30000 і 40000, то які шанси їх узяти в ІМ чи в банку, думаю що практично рівні 0, бо якщо з 15000 ти не одну незміг замовити від тиража 50000 або якщо пощастить... вердикт... ?
Iitzme04 · March 8, 2024, 11:21  
Reply
взяв в ім 8, та 4 в відділеннях. боти рулять!!!!
BBondleks · March 8, 2024, 11:27  
Reply
ArchiDnDz, може і отримувач подати заяву на розшук, але треба ттн (хоча б фото). Подавайте офіційне звернення НБУ, вони мають розшукувати посилку, або повернути гроші і розбиратися з укрпоштою. Відповідальність за доставку товару несе продавець оплачений він чи ні.
AArchiDnDz · March 8, 2024, 11:42  
Reply
Bondleks,Дякую.Чекаю, що відповість НбУ
ВАндрій · March 8, 2024, 11:46  
Reply
Народ, а цікаво якщо НБУ буде цей металолом 500 грн. з старту продавати, хтось готовий його брати по такій ціні????? Бо я думаю, що ціна і так кусається. Номінал монети не 5 грн. повинен бути, а 150 грн. В кого які думки на рахунок цін на простий метал?
BBondleks · March 8, 2024, 11:52  
Reply
Андрій, будуть брати. Цигарки коштували 3 грн - брали. Тепер 100 - беруть. Можливо не за 10 хв, а за 3 години, але розберуть.
ВАндрій · March 8, 2024, 12:05  
Reply
Bondleks, я вже кинув палити. Тому думаю що все має свою межу....
ВАндрій · March 8, 2024, 12:29  
Reply
капитан Арчибальд, шанс є.... але як правило якщо з 15000 ти нічого незамови, то з 10000 тис щось замовиш? Я правда завжди з першого замовляв заходу, навіть розвітку піймав був, а тут нвчого...мені здається це вже фініш...
BBondleks · March 8, 2024, 12:31  
Reply
Андрій, так звісно має. Ця межа - попит. От на грубому прикладі: товар, який ви виробляєте, коштує 100 грн - ви міняєте цінник на 300. 6 з 10 покупців не захотіли його брати. По рахували, а прибуток краще став, та й ще витрати на виробництво зменшились - красота. А от якщо 8 з 10 не купили - тоді годі так торгувати... Ці експерименти небезпечні - покупець може не повернутись, тому ціни змінюють максимально плавно і моніторять ситуацію.
ВАндрій · March 8, 2024, 12:38  
Reply
Bondleks, тоді давайте цей рік небудемо брати, нехай все валяється на НБУ і в перекупщиків....
BBondleks · March 8, 2024, 12:48  
Reply
Андрій, не буде валятись, покупці знайдуться. Бачили, що вчора творилось?)
ВАндрій · March 8, 2024, 12:53  
Reply
Bondleks, ну значить дураки
НОлег-vr · March 8, 2024, 13:11  
Reply
ArchiDnDz, Я теж писав в НБУ, два тижні мовчать
BBondleks · March 8, 2024, 13:14  
Reply
Андрій, а чому дураки? Тому що замість літра горілки монету купили? За ці гроші навіть на мультик з дитиною в кінотеатр не сходиш.
BBondleks · March 8, 2024, 13:19  
Reply
Олег-vr, у них є 30 днів, в окремих випадках 45, це якщо ви офіційний запит подавали (з реєстраційним номером). Якщо просто листа писали, то можуть потім сказати, що не було такого.
ВАндрій · March 8, 2024, 13:22  
Reply
Bondleks, причому горілка, кожен думає у міру розпущеності. Я краще докладу кілька гривень і старі монети в сріблі буду збирати.
BBondleks · March 8, 2024, 13:24  
Reply
Андрій, то збирайте. А дурнями людей називати, це в міру чого?
SSerj · March 8, 2024, 13:43  
Reply
Bondleks, не треба витрачати свій час та нерви на подібне) Просто мужик не зміг нічого купити, то все, що залишається - обсирати монету, колекціонування, нумізматику...для нього це все! Кінець) бо НЕ ЗМІГ купити. Це такий тип "справжніх" колекціонерів. Якби купив, то писав би, що дурні ті, хто не купив, бо і нього все вийшло.
SSlavSvit · March 8, 2024, 13:55  
Reply
Зараз Інтернет магазин продасть 25 тис,ціну піднімуть спекулі,потім через місяць відповідно до плану 100 тис.додатково випусть ще і буде 25 тис .знову продавати на ІМ. Не візьму зараз ,візьму через місяць .Так було з ГУР. По цій монеті об'явленний тираж 100 тис.Зараз випустили 50 тис,тому і 50% через ІМ.
SShumy · March 8, 2024, 14:49  
Reply
Serj, взагалі-то не він один не зміг взяти, я теж не зміг взяти і ще сотні (а може й тисячі) інших не змогли взяти - і що тепер - на всіх нас наклеїти ярлик невдах? Якби НБУ нормально організував роботу ІМ (я наприклад раніше пропонував заходити на сайт через Дію. Підпис), то тут би ніхто не нив і не матюкався. Ви можете навести подібні прецеденти на закордонних сайтах з продажу монет? Я думаю, там такого не спостерігається. І тільки у нас, в доблесному ІМ від НБУ, від самого його запуску такі трешові ситуації.
avatarДмитро · March 8, 2024, 14:56  
Reply
Shumy, на піку було близько 22 тищ користувачів на сайті, припустимо що пару тищ прийшло виключно за банкнотами, тож монету не змогли купити мінімум 5 тищ користувачів. Звісно серед тих 22 тисяч були дублі, хоча одночасно з одного пристрою все рівно більше двох екаунтів не запустиш, але кількість "бізнесменів" зашкалює і роздування цієї бульбашки не дуже подобається.
SSerj · March 8, 2024, 14:58  
Reply
Shumy, А до чого тут ярмо невдах? Тут ситуація геть протилежна. Якщо я не встигаю купити, то в мене є варіант купити з рук. Не має бажання переливати з пустого в порожнє. Я категорично ставлюсь лише до не обгрунтованих образ і до балаболів, які переобуваються постійно. Хочеш - колекціонуй, не хочеш - не колекціонуй. Ваш допис стосовно ярма взагалі не зрозумів до чого. Чи ви додумали за мене , що я так подумав? )
SShumy · March 8, 2024, 16:43  
Reply
Serj, Ваш вислів "мужик НЕ ЗМІГ" - це хіба не ярлик, не оцінка його дій і спроможності з вашої сторони?
SSerj · March 8, 2024, 16:52  
Reply
Shumy, "Мижик не зміг" - це факт, який він сам повідомив :) Доречі, той мужик, який був Андрій, вже і не Андрій, а Вася) Давайте тему закривати :)
НОлег-vr · March 8, 2024, 17:00  
Reply
Зараз в ІМ при добавленні в корзину будьякого товару крутиться і світиться жовтим декілька секунд, це без черг. Раніше такого не було. Можливо це буде заважати щось купити при великій кількості бажаючих.
ЖЖOРЖ · March 8, 2024, 17:03  
Reply
Дмитро 22631 бажаючих було на сайті :))
avatarДмитро · March 8, 2024, 17:06  
Reply
Олег-vr, воно так и крутилось вже як мінімум за добу до продажу щастя.
Hholland · March 8, 2024, 17:22  
Reply
Монета уже очень популярна стала. Сегодня в одном из отделений Привата в Киеве, при допродаже монет оставшихся с вчера VIPы устроили драку за место в очереди. Всё как положено получилось, сотрудники нажали тревожную кнопку, выла сирена как при ограблении, приехала охрана, приехали менты. Были зрители из обычных клиентов. Это надо было видеть как одна VIP баба отталкивала ментов и конкурентов, чтоб прорваться к заветной двери в VIP кассу. Крышу у публики срывает уже сейчас, а 13.03.24 ещё многие опять не купят, а доставшиеся с боем монеты особо, задёшево, никто продавать не будет, то ценник, думаю скоро, переплюнет "Рождённого'', тем более эта монета красивее, а тема та же. Сейчас скорострелы сольют свои 1-2 "лишние" купленные вчера по банкам монеты за 700-800 грн и пойдет рост
avatarДмитро · March 8, 2024, 17:44  
Reply
holland, приблизно так, тільки скоростріли вже по 600 зливають, потім будуть лікті кусати, як завжди в принципі :-)))
SSlavSvit · March 8, 2024, 19:05  
Reply
Задайте ,як ГУР спекулі підняли до 1800 грн А в рішенні НБУ теж було написан Оголошений тираж 75000 та фактичний 50000 Спочатку не вмів могли взяти і потім ,хто купив в спекулянтів ,той прогадав бо був ще додатково 25 тис доштамповано монет до 50 тис фактичного тиража . Монета просіла до 600 грн. Зараз та ж ситуація . Оголошений тираж в рішенні НБУ -100 тис,,фактичний на сьогодні 50 тис. НБУ доштампу' ще 50 тис , в ІМ виявиться ще 25 тис через місяць,два З таким тиражем обов'язково візьму в ІМ . Вважаю недоцільним зараз переплачувати та годувати спекулянтів.
Ccatalice · March 8, 2024, 19:41  
Reply
holland, ахахпхпхахп
RRomma55 · March 8, 2024, 19:47  
Reply
SlavSvit, да, но розведка все равно стоит на 600% больше чем цена нбу...
SSlavSvit · March 8, 2024, 20:06  
Reply
Romma55 Це так продають. Я узяв після аєиотажу аж 3 штуки за ціною 98 грн +40 грн Укрпошта.. Не бачу сенсу . А за тираж по сріблу в цьому році ставлю 5+ НБУ ,бо тепер можливість спекулям заробити 300 відсотків на сріблі не вдасться . Можно буде купити . А якщо не ІМ ,то переплата явно не буде більш ніж 50%,а то і менше.
BBondleks · March 8, 2024, 20:56  
Reply
SlavSvit, не переживайте за спекулів, у старого битого спекуля є головне правило - тримай актив в налі. Вони швидко купляють та швидко продають. Ні хто не тримає монети в очікуванні росту. Все що вище 20% їх влаштовує. Вони навіть зі сміливістю не прогоріли - подивіться ціну першого тижня після виходу. Страждають тільки дрібні горемамкині барижки.
ААндрій · March 8, 2024, 21:15  
Reply
А можна якось цей сайт зробити укаїнською мовою?
НОлег-vr · March 8, 2024, 21:37  
Reply
Андрій, В самом низу, праворуч
avatarДмитро · March 8, 2024, 21:58  
Reply
Олег-vr, в ідеалі там внизу давно вже треба прибрати одну зайву мову.
avatarДмитро · March 8, 2024, 21:59  
Reply
Bondleks, так тож у старих, а зараз з'явилось багато нових недосвідчених, але і вони колись на своїх помилках або навчаться або прогорять.
BBondleks · March 8, 2024, 22:06  
Reply
Дмитро, хтось прогорить та втече, хтось прогорить та отримає досвід, так відбір і працює)))
НОлег-vr · March 8, 2024, 23:26  
Reply
Дмитро, я за, але демократія. На відміну від болотних ми цивілізована країна.
ААндрій · March 9, 2024, 10:03  
Reply
Олег-vr, дякую!
avatarДмитро · March 9, 2024, 13:08  
Reply
Олег-vr, ворожа мова не має нічього спільного з демократією. Українська та англійська версія цілком достатньо та демократично.
ББарыга с Петровки · March 9, 2024, 15:28  
Reply
SlavSvit, неразраховуйте на підвіщені тираж від НБУ. На монетному дворі потужностів на той об'єм що вони оголосили. по недрагам 50% , по драгам зроблять 30-40%. Це все (заявлені гіганськи тиражи) зроблено в рамках "реагування на прохання трудящихся".
SSlavSvit · March 9, 2024, 15:38  
Reply
Дмитро Цілком погоджуюся ,бо маскаль нас бомбить ,нищить наш Род ,Націю і багато знам і досі послуговуються мовою окупанта. Слава Русі-України. Слава ЗСУ.
SSarmat · March 9, 2024, 16:21  
Reply
Барыга с Петровки, Ви пишете неправду. В 2016 році НБУ випустив монет ( з недорогоцінних металів) 1 млн 90 тис штук, а на цей рік( за умови повного тиражу) 1 млн 355 тис. Обігові десятки карбуються на іншому обладнанні. Тому НБУ може покрити весь тираж, але потреби не буде.
ААндрій · March 10, 2024, 14:48  
Reply
Serj, ти як тему закрив? Бо я точно ще не закрив)))
XXrust · March 10, 2024, 19:08  
Reply
ArchiDnDz, так і є. Власник відправлення відправник. Думаю зачекайте, зараз в ІМ вже зʼявився статус вручено, раніше його не було. Тому розбірки буде вести НБУ, Вам в кращому випадку відправлять іншу монету в гарному якщо монет дійсно немає більше повернуть кошти. Але це може зайняти до 2 місяців. За втрату вкладення Укрпошта відшкодує грішми на суму оцінки.
XXrust · March 10, 2024, 19:14  
Reply
Вася, колись вже мене теж ця думка навідувала. Було 200000 карб, потім 2 грн ( по цьому монети коштували 22 по банку) я думаю на сьогодні так як ціни вже переходять другу сотню, копійки виходять з обігу логічно, що ювілейні монети мають мати номінал 20 та 50 грн. Зрозуміло, що ніхто не буде ними розраховуватись по номіналу але…
XXrust · March 10, 2024, 19:28  
Reply
Shumy, якщо 15000 монет була продана значить ІМ працює добре, банку все одно хто купив, так за останні 2 роки значно збільшилась кількість тих хто купує монети, того і тиражі збільшують, статистику вони бачать, того і прийняли рішення 50% продажів через ІМ, гроші вже сплачені, а монети розішлють за 7-14 днів в кращому випадку. І третій аргумент - тематика яка підійде будь кому : сувенірка для подарунку : тамподрук і монета таки вийшла - от люд і кинувся, а ще ціна 207 в банку і 800 з 1 березня тут на сайті висіла. На енергетиках такого ажіотажу не буде
ННиколай · March 10, 2024, 20:29  
Reply
holland, Менти сказали що діла передадуть в налогову
avatarЮрій · March 11, 2024, 15:21  
Reply
Друзі хто знає коли на ІМ буде Срібло Батьківське щастя ?
НОлег-vr · March 11, 2024, 15:26  
Reply
Юрій, це НБУ тільки знає
ООлексій · March 12, 2024, 0:10  
Reply
Юрій, срібло в квітні буде.
avatarДмитро · March 12, 2024, 10:55  
Reply
Юрій, та все ж просто-чекають як ціна ще більше підросте на срібло.
PPublisher · March 12, 2024, 13:58  
Reply
Ми будемо знати точно коли буде срібло після оголошення інформації в ІМ НБУ. Оскільки, можуть бути зміни в плані. Крім того, навіть маючи дати введення в обіг - монета може зʼявитися пізніше або ще пізніше :-) Як от Колядка дзвонів.
ВВіталій · March 12, 2024, 18:34  
Reply
Добрий вечір. Підкажіть будь ласка о котрій годині завтра буде продаж монети?
SСергій Коваль · March 12, 2024, 20:01  
Reply
Віталій, завтра буде "жопа" а не продаж...10.00
ВВіталій · March 12, 2024, 20:50  
Reply
Сергій Коваль,
BBondleks · March 12, 2024, 22:14  
Reply
Сергій Коваль, дякую, що нагадали. Треба ботам дату та час виставити)
SСергій Коваль · March 12, 2024, 22:26  
Reply
Bondleks, я думаю боти швидше за нас знають що де коли продаватися буде....всім удачі!
DDjoker_a · March 13, 2024, 7:27  
Reply
Ті хто продають монети пачками, вони в ІМ не сидять. Їм з чорного ходу вже давно все видали. А тут іде щось на приклад DDoS -атаки. Я особисто бачив 24660 користувачів (які одночасно ломились купити).
BBondleks · March 13, 2024, 9:58  
Reply
На старт! Увага!...)))
BBondleks · March 13, 2024, 10:04  
Reply
Готово! Урааа!!!
Egaytan · March 13, 2024, 10:04  
Reply
Сьогодні доволі легко вийшло купити
AAndriy · March 13, 2024, 10:08  
Reply
Черга на придбання цього товару досягла ліміту, кнопка автоматично стане доступною, після завершення оформлення замовлень іншими покупцями Ліміт нумізматичної продукції на одного користувача становить 1 шт Вам доступно для придбання ще 1 шт На складі залишилося всього 3489
СKam · March 13, 2024, 10:09  
Reply
Ну так навіть не цікаво купувати, нема азарту. Хоча додали нове обмеження, випало "дозволено оновлень сторінки 50 за 60 секунд" коли я тицяв в конвульсіях F5 щоб побачити зелену кнопку)))
BBondleks · March 13, 2024, 10:09  
Reply
Kam, це старе обмеження
GGenby777 · March 13, 2024, 10:12  
Reply
заказав
AAndriy · March 13, 2024, 10:15  
Reply
не вдалось два рази тис зелену. крутило жовтим і не дало.
BBondleks · March 13, 2024, 10:15  
Reply
ну от і все))) Сьогодні не цікаво(
SStnsk · March 13, 2024, 10:16  
Reply
Все як завжди...ні 7го ні сьогодні не вдалося замовити...
Ccrooked · March 13, 2024, 10:17  
Reply
В первую секунду исчезает 8к монет)))) скрипты рулят...
ІІгор · March 13, 2024, 10:17  
Reply
Я не розумію чого усі скиглять? Я не замовляв 7го,але сьогодні спокійно замовив 2 штукі. Собі та другу. Може у вас щось з інтернетом?
SShumy · March 13, 2024, 10:21  
Reply
Bondleks, не цікаво, бо після першого продажу було зрозуміло що сьогодні нічого не світить(((
IIhor · March 13, 2024, 10:24  
Reply
Завжди горіло в режимі Очікуйте, тільки кнопка ставала зеленою щоб купити, натискаєш, і нічого, а кількість на складі усе зменшується і зменшується, потім взагалі вибило з акаунту, мусів іще раз заходити, це при тому, що часто я не "клацав", коли зайшов, уже 0. Колись мені вдавалося важко, але вдавалося заказувати монети, зараз не виходить., скільки б раз не пробував, оновлював, загоряється зелена щоб купити, і всерівно нічого! А на складі усе менше і менше, З інтернетом усе гаразд. Радий за інших, комусь як завжди все, а іншим 0) Гарного усім Дня!
ССодзи · March 13, 2024, 10:25  
Reply
У товарища ак вылетает лаги дикие так купить и не смог .................. сервис
Egaytan · March 13, 2024, 10:25  
Reply
Ігор, більше 5 хвилин можна була можливість замовити - перевірте свій інтернет
Ccatalice · March 13, 2024, 10:28  
Reply
Ну тут вже кожен міг, пощастило замовити сьомого, а сьогодні прям було багато часу щоб замовити, приблизно хвилин 10, в першу хвилину без проблем додало до кошику
ІІгор · March 13, 2024, 10:29  
Reply
gaytan, та я як раз таки замовив) вже декілька днів читаю скиглення який сайт херовий. Я спеціально зробив новий аккаунт і замовив з двох аккаунтів по монеті. Все нормально працює. Як сріблом так,проблеми. Але на то воно й срібло ,все одно 90^% людей купує аби перепродати.
XXrust · March 13, 2024, 10:30  
Reply
crooked, Брехня. Маю заис екрану з продажу монети розходились трохи менше ніж 1000 за хвилину, виклали трошки пізніше десь в 10:00:30 і до 10:14 монети були в наявності. Обріжу в відео свої оговорки і кину посилання, сайт притуплював але не глючив і он-лайн десь 17-18 тис змінювалось
AAndriy · March 13, 2024, 10:31  
Reply
gaytan, Черга на придбання цього товару досягла ліміту, кнопка автоматично стане доступною, після завершення оформлення замовлень іншими покупцями Ліміт нумізматичної продукції на одного користувача становить 1 шт Вам доступно для придбання ще 1 шт На складі залишилося всього 3489 не добавляє в корзину . крутить жовтим і потім викидує. і так три рази. інтернет нормальний.
BBondleks · March 13, 2024, 10:32  
Reply
Andriy, нормальний це скільки?
XXrust · March 13, 2024, 10:34  
Reply
Kam, це вже давно було просто вам не попадалось =)
avatarЮрій · March 13, 2024, 10:35  
Reply
Всім привіт! сьогодні на ІМ в 10:01 без проблем придбав монету. тепер в мене їх вже 3 )
AAndriy · March 13, 2024, 10:36  
Reply
Bondleks, 90,84 скач. 94,87 загр
DDevil · March 13, 2024, 10:40  
Reply
Юрій, аккуратнее с такими заявлениями, а то тут некоторые нытики начнут ныть, что нумизматика превратилась в перекупство.
MManstein1812 · March 13, 2024, 10:43  
Reply
Ihor, без танців з бубном зараз нічого замовити не вдасться. Розберіться з капчою і буде щастя, однак попри мої танці з бубнами було дуже тяжко вибити монету. З банкнотою теж були чудесії, однак після того як пропала монета банкнота додавалась на раз, два. Крутять там технарі і тільки роблять життя не перекупа в рази тяжчим...
BBondleks · March 13, 2024, 10:45  
Reply
Andriy, ping?
JJasha · March 13, 2024, 10:46  
Reply
Гігабітний швидкісний інтернет, за два дні продажу монети так і не вийшло її замовити. З першої секунди обновлював сторінку, зявилась через пару секунд, нажимаєш кнопку купити, нічого не відбувається, стає жовтою, знову зявляється зелена кнопка нажимаєш і так безкінечно. до цього без проблем купував, щось в нбу там намудрили, якщо це і далі буде повторюватись, буду їх задовбувати листами)
AAndriy · March 13, 2024, 10:49  
Reply
Bondleks, Бокораш -добавлявся і видалявся із корзини за пів секунди. Щастя ставить в чергу і викидує.
BBondleks · March 13, 2024, 10:55  
Reply
Andriy, ну не знаю, сьогодні вдалось закинути дуже швидко. В 10:03 вже і оплатив. 7 го такої лафи не було. Нет у мене слабуватий ледь за 70 заповзає з пінгом 5
SSerj · March 13, 2024, 11:08  
Reply
Читаю коменти людей, які нічого не змогли купити і чисто заради інтересу зайшов в 10:59 і за 5 хвилин зміг побачити 2 рази кнопку купити. Так це вже пройшла година))
AAndriy · March 13, 2024, 11:11  
Reply
Serj, я також ще 3 рази ловив зелену купити. кидав і 2 рази пропонувало пройти верифікацію. після верифікації пише нема в наявності. один раз перевело в очікування і викинуло як завжди.
НОлег-vr · March 13, 2024, 11:12  
Reply
Serj, Я раніше так купив розвідку, майже через годину.
WW_W · March 13, 2024, 11:13  
Reply
Так все логічно. - хтось зміг замовити, а хтось ні. Якщо викинули тираж 10 тис, а бажаючих 18, то які висновки? Ви, хлопці, як діти. Замовив 2, а хтось 3, а хтось 10, а хтось нічого. Було б чим хвалитися )))
СKam · March 13, 2024, 11:18  
Reply
На годиннику 11:18. На сайті: "На складі залишилося всього 2 шт" Ну як можна було не купити))
TTarranTino · March 13, 2024, 11:37  
Reply
Bondleks, у мене 20 на 20 і пінг 2. перед продажом провіряв. У перші секунди появилася можливість додати, але відправило зразу в очікування, хоча уважно пильнував. Вжалося додати в кошик десь 10:20, коли залишок десь 500 був. Може моя помилка, що чекаю автооновлення сторінки і не тисну Ф5, але я так завжди чекав і виходило. 2 рази додавав в кошик, а мене викидувало на авторизацію. Я такого не памятаю. З рештою купив, але адреналіну наївся
DDaddy · March 13, 2024, 11:41  
Reply
Bondleks, місто чи область яка?
ППетерсон · March 13, 2024, 11:44  
Reply
Не зміг замовити ні 7 ні сьогодні, ні з телефона ні з компів (двох на різних інтернетах), то світиться жовтим, то вибиває, раніше такого не було.
AAquaSlawko · March 13, 2024, 11:53  
Reply
Вчора наробив ставок на цю монети, ніхто не перебивав, сьогодні десь після 11 год. перебили всі максимальні ставки ))) Наш народ не зламати! Згадалося як під час помаранчевої революцію, коли ціни повзли, приходжу в магазин техніки, там ажіотаж, чую розмову продавець на ходу каже - але цей холодильник вже на 100 грн більше, покупець - а я все одно буду брати! )))
KKostik80 · March 13, 2024, 11:54  
Reply
TarranTino, що це за пінг 2? ти куди пінгуєш? Міряй пінг на сайт інтернет магазину.(вбивай ping coins.bank.gov.ua -t в командній строчці). В мене наприклад 43 мс.
MManstein1812 · March 13, 2024, 11:54  
Reply
Петерсон, щось наробили для якби боротьби з ботами та клікерами з нового року. Я теж помітив зміни, пам'ятаю ажіотаж на борщ і захисниць, там нейзильбер без проблем додавався, а зараз тільки одні негативні емоції з їхніми новими схемами. Потрібно їх задовбувати листами, щоб були зміни, а то буде тільки гірше....
BBondleks · March 13, 2024, 11:58  
Reply
TarranTino, те саме з початку, оновлення допомогло в 10:01 закинув.
TTarranTino · March 13, 2024, 12:06  
Reply
Manstein1812, Speedtest. Через командну строку 47
MManstein1812 · March 13, 2024, 12:15  
Reply
TarranTino, в мене вийшло, коли пройшов капчу. А так крутило очікування і все....
BBondleks · March 13, 2024, 12:21  
Reply
TarranTino, на разі 32
AAndriy · March 13, 2024, 12:42  
Reply
Manstein1812, після капчі дає - Товар скінчився
Hholland · March 13, 2024, 12:46  
Reply
AquaSlawko, смотрел по виолити, на продаже 24 монеты на сейчас, но, нормальных продавцов, где гарантировано получишь товар т.е. с репой больше 20, всего 3-4 ника, остальные нулевики где наложенный платёж и остальные танцы с бубном, т.е. переплата на доставке и оплате, что ложится на конечную цену для покупателя. А у них, нормальных продавцов, ценник начинается от 750 и выше и есть блицы. Нулевики играются с 1 грн, как раз для самых умных, которые надеются "сэкономить" 50-100 грн, но влетают на доставку и наложку, с неизвестным результатом конца торгов. Думаю за пару-тройку дней эти предложения выкупят те, кто не купил в НБУ и дальше цена полетит вверх, думаю удвоиться от текущей. Все видели ажиотаж и колличество ''лишних" желающих купить сегодня 7000 +/- и 7 числа примерно столько же было. Монеты что в НБУ, что в банках дилерах кончились. Кто надеялся купить по госцене, уже в пролете, остаётся вторичка. Никто с таким ажиотажем не будет спешить продать свои 1-2 лишних монеты "задёшево". Себе купил свой минимум в банках (2 шт), больше не смог, везде были списки на 200-250 человек, а монет в два раза меньше было, и теперь наблюдаю за развитием событий, жаль что не участвую в продажах т.к. не смог купить "лишних" ни в банках, ни два раза в НБУ. Да, на Нивках в прошлое воскресенье по 700 хотели купить оптом и так же за руки дёргали "коллеги" по стоянию в очередях в банках, где я делал удивлённые глаза и говорил - Вы же уже купили, зачем вам ещё? И с удовольствие наблюдал как калькулятор во взоре начинает давать сбой и на меня смотрят как на юродивого)))
Ккот Баюн · March 13, 2024, 14:49  
Reply
holland, торопятся продать- або все помнят про ,,военную разведку"! Как только будет информация о доп.тираже- цена рухнет!
Hholland · March 13, 2024, 15:16  
Reply
кот Баюн, да мне всё равно, у меня есть, на продажу лишнего нет и какая будет цена для меня не важно. Рухнет, не рухнет - без разницы. Да и разведка была не цветная и тема более узкая с точки зрения охвата аудитории потребителей. Пусть о ценниках волнуются продающие и покупающие коробками)))
Ccatalice · March 13, 2024, 15:46  
Reply
Підкажіть чат в телеграмі якійсь на тему нумізматики, в ідеалі в Києві
WW_W · March 13, 2024, 19:48  
Reply
До речі, сам сайт хоститься в Дойчланд, але чи так це насправді. Так що теорія про місто К. не підтвердилася.
BBondleks · March 13, 2024, 21:53  
Reply
W_W, тобто умовне місто У ближче))) Та не в цьому проблема.
OOlegmonety · March 13, 2024, 23:09  
Reply
Привіт! Підкажіть будь-ласка ті, в кого вийшло замовити монету 7.03 підтвердження вже прийшло? Якщо так через скільки днів?
НОлег-vr · March 13, 2024, 23:22  
Reply
Olegmonety, в мене зараз статус "підтверджено" з 11.03.24
BBondleks · March 13, 2024, 23:25  
Reply
Olegmonety, які у Вас перші три цифри замовлення?
НОлег-vr · March 13, 2024, 23:32  
Reply
Bondleks, у мене монета 759 статус підтверджено, а банкноти окремим замовленням 781 в обробці. Непонятно чого пізніше замовлення, а раніше оброблюється.
OOlegmonety · March 13, 2024, 23:33  
Reply
Bondleks, 785 але в мене вийшло замовити лише сьогодні 1 монету
BBondleks · March 13, 2024, 23:37  
Reply
Olegmonety, бони та монети разом? Бо є така фішка у НБУ, чим більше товарів в замовленні тим пізніше підтверджують та відправляють. Інколи замовлення на УП відправляють пізніше, ніж на НП, хоч і замовлення зроблене раніше. Я коли Волонтерів замовляв так ще й подарункову упаковку для Пацюка замовив, а кум зробив замовлення пізніше, але без доповнення, так йому на тиждень раніше замовлення прийшло в сусідній будинок.
BBondleks · March 13, 2024, 23:40  
Reply
Олег-vr, та є таке, просто цими замовленнями різні люди займаються, а якщо воно " пароване" то може трохи довше оброблятися.
НОлег-vr · March 13, 2024, 23:41  
Reply
Я теж так замітив, а ще що банкноти висилають бистріше
OOlegmonety · March 13, 2024, 23:44  
Reply
Bondleks, ні, тільки монету
BBondleks · March 13, 2024, 23:46  
Reply
Olegmonety, якщо так, то майже всім з ким 7 го замовляли підтвердження прийшло 11го, але ж 9 та 10 у НБУ вихідний, тому можна сказати що через два дні. Вираховуєте на яке число продаж ставити?)))
НОлег-vr · March 13, 2024, 23:50  
Reply
Bondleks, а що їм вираховувать, зараз повиставлять передзамовленням
OOlegmonety · March 13, 2024, 23:51  
Reply
Bondleks, На день народження малюка запросили на 23, ось і вирахувую чи встигне прийти до цього часу...
НОлег-vr · March 13, 2024, 23:53  
Reply
Olegmonety, навряд щоб встигли
BBondleks · March 13, 2024, 23:57  
Reply
Олег-vr, та на предзамовлення погано ведуться, коли вже в когось на руках є. На віоліті така тема не проходить. Набочиш зі строками, то по червонієш " від сорому" тоді вже і продажі гірше йдуть, особливо якщо новачок і зелених посмішок мало...)))
BBondleks · March 13, 2024, 23:57  
Reply
Olegmonety, не встигне.
BBondleks · March 14, 2024, 0:01  
Reply
Olegmonety, в мене 758 від 07.03 ще не в обробці, тому шанси мінімальні
OOlegmonety · March 14, 2024, 0:09  
Reply
Недавно бачив, як молодий чоловік біля Укргазбанку на Вишгородській просив кожного відвідувача філіалу купити йому монету "Кохання" за гроші цього молодого чоловіка + він дає 50 грн на каву. І коли я виходив з банку, то 1 чоловік погодився безкоштовно. Цікаво скільки так за день можна монет купити? І навіщо йому стільки Кохання?
BBondleks · March 14, 2024, 0:15  
Reply
Olegmonety, до 8го березня Казанова готувався)))
Hholland · March 14, 2024, 0:46  
Reply
Olegmonety, Если вы видите под каким-то киевским банком этого "юношу" лет 35-37 ловящего прохожих, то смело идите в банк, очереди не будет, а монеты будут))) это известная личность в определенных кругах.
OOlegmonety · March 14, 2024, 1:33  
Reply
holland, завзятий хлопець, 100% якийсь топ-менеджер. Ще з чорною бородою, він?
PParadiz · March 14, 2024, 9:18  
Reply
на аукціоні уже десятками продають, а в запасах напевно сотні
RRoman · March 14, 2024, 10:13  
Reply
Хайно людям поприходять монети з НБУ то вони подешевшають полюбом. Бо моя особиста думка що 50%-70% тих монет всерівно будуть перепродавати.
АImper V · March 14, 2024, 10:31  
Reply
Roman, питання на скільки просядуть! думаю якщо і просядуть то максимум до 350!
WW_W · March 14, 2024, 10:54  
Reply
Тут кілька варіантів розвитку. Якщо відкарбують всі сто тисяч, то просяде, може навіть до 350-400, а якщо тираж буде фактичний як зараз - то буде невеликий відкат в момент отримання замовлень з ІМ. А на ціну більш-менш реальну можна буде подивитися в розрізі 3 місяця +, достеменно знаючи загальну кількість монет.
DDjoker_a · March 14, 2024, 11:34  
Reply
Монета Bitcoin коштувала 1 $. Час показав реальну ціну................... І ще далеко не кінць. Прогноз 1000 000 $
avatarДмитро · March 14, 2024, 11:43  
Reply
Djoker_a, біткоін то не монета, то мильна бульбашка та мєгаафера
ССодзи · March 14, 2024, 11:52  
Reply
Дмитро, По сути пирамида топы выходят фиксируют прибыл и раздувают сказки про 200 тысяч 100 тысяч что бы приток был людей майнеров и тд
ССодзи · March 14, 2024, 11:53  
Reply
Кто в курсе какая цена нбу на серебро будет ? Батьківське щастя
avatarДмитро · March 14, 2024, 11:55  
Reply
Содзи, ви такі дивні питання задаєте, начебто не знаєте, що ціна на срібло змінюється кожен день і актуальна ціна лише на день продажу, а коли його будуть продавати невідомо. Якби продавали сьогодні, то ціна булаб приблизно 1250-1300.
DDjoker_a · March 14, 2024, 12:14  
Reply
Дмитро, Може і афера. Але дуже прибуткова.
BBondleks · March 14, 2024, 12:20  
Reply
Дмитро, майже з любої піраміди можна вийти в плюсі, головне це зробити вчасно.
RRoman · March 14, 2024, 13:18  
Reply
Imper V, монета 207+ доставка, то 350грн це нетак і дорого. Тож не700грн.
BBondleks · March 14, 2024, 13:43  
Reply
Roman, я б на 350 дуже не розраховував би.
JJensonButton · March 14, 2024, 14:27  
Reply
Roman, 550-600грн буде її ціна, моната гарна та завжди актуальна!
XXrust · March 14, 2024, 18:53  
Reply
Олег-vr, в мене протилежна ситуація в обробку взяли банківське щастя одна монета, а монета і банкнота у доньки тільки підтверджено
DDevil · March 14, 2024, 19:15  
Reply
Дмитро, сразу видно что вы специалист и не разу не балабол. Все - мыльная бульбашка, кругом все хотят на вас заработать, везде обман, нумизматика - мыльная бульбашка, а еще масоны и ротшильды
НОлег-vr · March 14, 2024, 19:29  
Reply
Xrust, отож, попробуй понять їхню роботу, але зараз почали бистріше обробляти як раніше
avatarДмитро · March 14, 2024, 19:36  
Reply
Devil, на мені не сильно заробиш по-перше, по-друге бульбашка не в нумізматиці загалом, а в діях розганял по відношенню до деяких монет, і реальність це підтверджує, таж совка, що клоуни малювали 8 штук три тижні тому вже завтра буде 4900, то хіба це не бульбашка? Сама що ні на є, і це лише один із свіжих прикладів. Про мєгааферу з біткоінами навіть чути не хочу і про цю фігню впарюйте на спеціалізованих сайтах, тут воно не доречне.
АImper V · March 14, 2024, 19:42  
Reply
Дмитро, то все в житті бульбашка, і все відносне. Тут основне встигнути в ноль або плюс вийти, а все решту фігня...
BBuyerGV · March 15, 2024, 5:43  
Reply
Содзи, Дмитро, коли десь про шось чули і потрібно вставити своє експердне мнєніє
BBuyerGV · March 15, 2024, 5:48  
Reply
Devil, людина досі з кнопковим телефоном ходить і в кишені не носить, бо радіація зашкодить ... ну і далі все як заповідав "спід-інфо".
Ккот Баюн · March 15, 2024, 22:20  
Reply
На сувенирной упаковке указан тираж ,,до 100тыс.штук"!
avatarДмитро · March 15, 2024, 22:35  
Reply
кот Баюн, сто разів вже це обсудили, заплановий тираж 100, наразі фактичний 50, думаю решту докарбують враховуючи попит.
ЖЖOРЖ · March 16, 2024, 9:15  
Reply
Дмитро Не факт що докарбують, випуск монет це складний технологічний процес ( + тамподрук ), а переналаштування обладнання це все час, а випуск продукції згідно планів НБУ ніхто не відміняв ( пістона вліпять керівництву ).
avatarДмитро · March 16, 2024, 11:10  
Reply
ЖOРЖ, не смішіть, у них постійно щось переноситься, де дзвоники, де кохання срібне? До квітня по плану більше жодної монети, отже купа часу.
BBondleks · March 16, 2024, 11:33  
Reply
Дмитро, саме тому навряд чи до карбують, тут ще Чорнобиль з тамподруком треба від карбувати. А якщо і до карбують, то не дуже скоро.
avatarДмитро · March 16, 2024, 12:05  
Reply
Bondleks, чорнобиля тираж лише 40 тищ і він на квітень. Нахіба б тогда малювали в плані 100, якщо не збирались? Розвідку і ту доробили, а цю тим більше зроблять.
ЖЖOРЖ · March 16, 2024, 12:57  
Reply
Дмитро Ви працювали в сфері втехнологічного виробництва? Плани складаються одні а потім їх міняють., то одного нема то іншого ,то обладнання може зламатись і т.б. Тому і плани випуску монет на протязі року міняютья . На данний час вони відстають по випуску продукції, тому і тиражи міняють від запланованого, щоб ввійти в графік випуску монет.
avatarДмитро · March 16, 2024, 13:04  
Reply
ЖOРЖ, останній раз план змінювався буквально пару місяців тому, і якщо вони знали що не можуть-не встигають, то абсолютно нічого не заважало їм відразу в цьому вже зміненому зазначити остаточний тираж 50 та і все, у них постійно якісь ляпи та проблеми, бо вони тупорилі рукожопи, і не треба їх виправдовувати, ну хіба що ви теж один з них.
avatarДмитро · March 16, 2024, 13:06  
Reply
ну і ті плани відпочатку коряві-на початку року 1-2 монети на місяць, під кінець року як завжди по 5-6! чому не можна рівномірно протягом року розділити випуск та продаж не зрозуміло.
ЖЖOРЖ · March 16, 2024, 13:11  
Reply
Дмитро, Наприклад: Відбулося прозоро, контракт підписаний наприклад на фарбу, а постачальник невиконав в повному обсязі поставок , ось вам і незаплановане зменшення випуску.
avatarДмитро · March 16, 2024, 13:29  
Reply
ЖOРЖ, чуш собача, скільки там той фарби потрібно, цеж не танки фарбувати, не вірю що під кожні 50 тищ монето окремо фарбу закуповують, а якщо дійсно так, то це зайвий раз підтверджує що вони тупорилі рукожопи.
avatarДмитро · March 16, 2024, 13:38  
Reply
ЖOРЖ, може ви ще зможете знайти їм виправдання, як можна було абсолютно не подарункову крушельницьку весь тираж залупити виключно у буклетах, а реально подарункових волонтерів без? Ну от де логіка та здоровий глузд? І так у них у всьому!
BBondleks · March 16, 2024, 14:13  
Reply
Дмитро, навіщо Вам подарункова упаковка? Монети ж не дарують.
avatarДмитро · March 16, 2024, 14:36  
Reply
Bondleks, мені особисто до жодної вони не потрібні, бо зберігаю в альбомах, але у випадку із крушей це особлива дічь була, бо той буклет по ціні був як і монета, і тут мова йде про "логіку" нбу, точніше про її відсутність.
AAquaSlawko · March 16, 2024, 15:27  
Reply
Дмитро, ну на рахунок абслютно неподарункової Крушельницької я б ще поспорив... Справа в тому, що її якраз то дуже добре дарують між собою поважні цінителі, яким ще приємно отримувати подарунки у вигляді буклетів з монетами, бо у них вдома є багато полочок і сервантів, де це можна тримати, на відміну від зумерів, у яких вдома одне ліжко і розкладний стіл і яким хіба що біткоїни віртуальні дарувати і то не факт що здивуєш )
avatarДмитро · March 16, 2024, 15:42  
Reply
AquaSlawko, ой ну не видумуйте, ви чудово зрозуміли що я мав на увазі, а ущербних біткойнзумерів взагалі в розрахунок не беремо в темі про нумізматику та маразми нбу.
ЖЖOРЖ · March 16, 2024, 17:33  
Reply
Дмитро Окуляри надіньте , я писав "Наприклад" а не стверджував , та і базар свій собачий залиште собі.
WW_W · March 16, 2024, 17:38  
Reply
Хлопці, не сваріться. Докарбують увесь запланований тираж і всі заспокояться. Перелаштовувати нічого не потрібно, фарби вистачає, ви б ще написали що немає заготовок )))
Ккот Баюн · March 16, 2024, 19:01  
Reply
Эх,не успел я свои лишние 2 монеты продать,как ,,777Олег" выставил на Н.А 66штук по 660грн. Видимо что-то он знает и цена пошла вниз! Значит видно скоро будет допечатанье!
RRomma55 · March 16, 2024, 20:19  
Reply
кот Баюн, 750 грн у него "Купить сейчас"
AAsis · March 16, 2024, 20:21  
Reply
кот Баюн, ну насмішили)) Про що може знати Олень777, який влетів із купою монет в минулому році і декілька місяців нічого не продавав на аукціоні, а розгрібав всі свої минулі "Предзамовлення", які багато кому так і не відправив
SSerj · March 16, 2024, 20:28  
Reply
кот Баюн, Коли є 66 шт, то можна і по 500 продавати)) У даного продавця явно є зв'язки серед "своїх". Такі продавці закуповуючи такими тиражами і обвалюють ринок і вартість) А коли в тебе до 10 шт. які ти набрав на родичів чи встиг купити якимось іншим чином, то це не той варіант) В чому сенс? Коли докарбують, не факт, що дозволять купувати 2 шт. (як це було з держ символами) . А так краще покласти в коробочку та через рік-два продати. Вартість за цей час піде вгору однозначно, навіть не зважаючи на тираж. Я це бачу саме так. Не думаю, що варто розкидуватися цією монетою, бо вона дійсно гарна на фоні багатьох інших.
Ккот Баюн · March 16, 2024, 20:39  
Reply
Serj, наверное так и сделаю! Хай лежит- есть не просит!
BBondleks · March 16, 2024, 22:05  
Reply
кот Баюн, Serj, Olen777, - торгаші. Є у бариги головне правило - тримай актив в налі. А ще є такі "підпункти": 1) не торгуй тим, чого не маєш 2) не бери товар в борг, якщо нема покупця, а товар повернути неможливо)))
BBondleks · March 16, 2024, 22:26  
Reply
W_W, ні хто ні чого не до карбує, там журавлі, там орьнек, запізнення по сріблу з тампо і т п
avatarДмитро · March 16, 2024, 23:04  
Reply
Bondleks, нема ніякого запізнення по сріблу, і кохання без тампо на цей місяць повинно було бути, вони просто вичікують, бо ціна на срібло кожен день росте.
WW_W · March 17, 2024, 0:09  
Reply
Bondleks, а що це за монети? Щось в плані? ))) Будуть дати введення у обіг, тоді й поговоримо, а так це все вилами по воді писано.
SSerj · March 17, 2024, 1:26  
Reply
Bondleks, Часом немає зайвих монет з серії Спадщина 3 2013 - 2024 років? Думав зібрати серію. Або області України, теж цікаво. А то ці бариги та торгаші достали. Ви ж не такий, як вони. Куплю по одному екземляру в колекцію по ціні банку. З останнього ще цікавить срібний набір Собор. За 6000 куплю один, не для продажу! В колекцію! Якщо є. Я впевнений, що ви зайві монети тримаєте саме для тих, хто не встиг купити, що б допомогти купити по банківській ціні. З мене кава.
RRomma55 · March 17, 2024, 7:03  
Reply
Державні символи України так і не докарбували Тираж (оголошений/фактичний), шт.: 100000/75000
avatarДмитро · March 17, 2024, 7:45  
Reply
Romma55, не правда, все докарбували і був продаж в минулому році і в додатку тираж 100, то тут мабуть не виправив тираж адмін чи де ви дивитесь?
SSarmat · March 17, 2024, 7:46  
Reply
Romma55, Державні символи частково докарбовували, бо перша партія була 50 тис., а за пару місяців ще 25 тис.
SSerj · March 17, 2024, 8:00  
Reply
Romma55, Не зовсім так. Заявлено було 100, а на карбували 11.2022 - 50. Я це мап'ятаю, бо не купив тоді. У квітні 2023 купив з рук на ОЛХ для коекції. Можливо продавали ще з нового року, але я це пропустив. 17.05.2023 в інтернет магазині з'явився набір знову з тиражем вже 75 тис. і підняли ліміт на користувача - 2 шт. в одні руки. Тобто до карбували через пів року. Потім була продаж ще раза три, починаючи з кінця червня по серпень 2023 року. Так що, на все воля НБУ ) я дуже хотів ще купити перші медалі міста героїв, а вони обламали) і тиражі такі дивні. Одна медаль 50, є медалі по 55. Різні тиражі з похибкою в 5 тис. Якось дивно) Можливо ще якось докарбують, коли інтузіазму не буде на нові ідеї)
BBondleks · March 17, 2024, 10:20  
Reply
Serj, Може ви не те читали? я ж писав актив тримати в готівці, а не покласти в коробочку і чекати 10 років. Купив - продав і забув. А виросте ціна чи не виросте все одно. Гроші краще покрутити декілька разів аніж чекати примарного зросту. З чого ви взяли, що я не такий? Саме такий.
SShumy · March 17, 2024, 11:05  
Reply
Ну от, хоч один зізнався, що він барига і перекуп)))))
BBondleks · March 17, 2024, 11:24  
Reply
Shumy, я ні коли цього і не приховував. Тільки монети, це забавка. Збираю, бо подобається. Платити за них не хочу, тому купляю більше і продаю аби моя була мені за дарма. На життя на монетах не заробляю. В коробки не складаю і не чекаю.
SSerj · March 17, 2024, 11:45  
Reply
Bondleks, тому перше, що ви вирішили написати, це маленький список торгашів?)) Я хоч не профі, як ви, але ваша методитика провальна) це ще працювало з першою банкнотою, коли для багатьох вона була в новину. Плюс не кожен день виходять монети, на який сильний попит і можна реально заробити. Простий приклад - на сміливість бути ua сильно крутанулись?) Знов таки - це ще може спрацювати, якщо в тебе безлімітний доступ до монет по знайомству, то можна накидувати по 50 грн і брати кількістю. Але грати в мишині біга з продажем десятка монет заради навару в тисячу гривень. Ну це, якщо їсти зовсім нічого,а так, воно того не варто. Тому тут треба вміти передбачати, а для цього треба розбиратися у справі, а для того, щоб розбиратися, мабуть, все ж таки, треба бути колекціонером. Бо якщо ти не любиш те, чим ти займаєшся, то пролетиш ти полюбому)) Питання тільки часу. Це як з лотереєю. Звісно це моє суб'єктивне бачення і не виключає варіанту, що ви гроші лопатою загрібаєте) Але в такому разі писати список імен і через тире "торгаші" )) Це якась неповага до колег-бариг ))
SSerj · March 17, 2024, 11:58  
Reply
Bondleks, Прочитав ваш останній коментар і зрозумів, що ви ввели мене в оману) Це для вас забавка )) Тоді виходить, що ви роздаєте поради про коробочку і вихід в кеш без досвіду? Оо Ви не барига і не колекціонер - ви приколіст))
BBondleks · March 17, 2024, 12:06  
Reply
Serj, ви може не уважно читали. Я не заробляю цим на життя, є більш цікаві "барижні" справи. Тому я не сиджу і не досліджую графіки цін на монети. Повторюсь купляю 4-5 монет. Одну забираю собі, інші продаю ( а зараз навіть і не продаю, син цим займається) І на цьому все. А торгаші, бо то торгаші, а не бариги) Один на роки в коробочку покладе, а інший набрався замовлень та не виконав. А сидіти і моніторити ціни на монети чи торгуватись за 50 грн на аукціонах в мене нема часу.
BBondleks · March 17, 2024, 12:09  
Reply
Serj, так без досвіду. Купіть фуру товару, поставте на узбіччі і чекайте доки ціна виросте оце буде вам коробочка, так зрозуміліше?)))
BBondleks · March 17, 2024, 16:53  
Reply
Serj, "пролетиш ти по любому", " сильно на сміливості крутанулись?" - це Ви про що? Мабудь Ви сильно прокручуєтесь на акаунтах родичів?))) Ринок там не обвалився, бо хтось десять монет в продаж викинув.? Маржа в межах норми? Я думаю у вас все гуд Ви все передбачили та розібрались. " Треба бути колекціонером, бо пролетиш" - це шедевр)))
SSerj · March 17, 2024, 17:17  
Reply
Bondleks, Як ви віртуозно вмієте викручуватись)) Спочатку назвали всіх торгашами, потім назвали торгашем себе. Вмить переобулись і сказали, що купляєте по три, щоб купити першу задарма і взагалі для вас це розваги. Потім почали писати маячню про фури, хоча досвіду грати в довгострокувій перспективі в вас немає. Але поприте те, що я писав, що навіть сам купував для колекеціїї з ОЛХ, ви приплели мені якісь акаунти родичів і ліпите з мене мега продавана. До чого це все? Я нагадаю, це ви стартонули з порад, як треба барижити і з кожним постом крутитесь,як вуж на сковорідці. Як я вже писав, балаболи для мене в рази гірші ніж усі бариги разом узяті. Якщо навіть хтось хоче заробляти, це не заборонено, але писати якусь муть, яку ви самі придумуєте. Коментувати це ДУЖЕ складно.
BBondleks · March 17, 2024, 18:00  
Reply
Serj, 16:03 20:28 Ви писали про родичів? Так хто тут балабол? А не подобаються поради, то робіть як знаєте, це ваше право) Не буду заважати, колекціонерам заробляти)
SSerj · March 17, 2024, 18:20  
Reply
Bondleks, "коли в тебе до 10 шт. які ти набрав на родичів чи встиг купити якимось іншим чином, то це не той варіант)" - це було сказано в спілкуванні з людиною ГІПОТЕТИЧНО! ) Я не писав про те, що я купую на родичів) Це вже просто абсурд якийсь) Гарних вам розваг. Три купили - дві продали) не зупиняйтесь)
BBondleks · March 19, 2024, 10:53  
Reply
Serj, ГІПОТЕТИЧНО Ви і є найбільший балабол, який розповідає про якісь свої бачення та гіпотези, які не мають жодного раціонального сенсу, та роздає поради про «складання в коробочку». Багато монет вже в коробочку поклали, чи як хтось писав: «Сміливість» подарував родичам за принципом "на тобі Боже, що мені не гоже."? І ні чим Ви не відрізняєтесь від тих балаболів, які несуть усіляку ахінею про "моторошні заруби" з Укрпоштою за марки, світові змови з метою глобального голоду, страшезну монетну мафію, акції в АТБ та іншу, не менш «цікаву», єресь, яку дійсно коментувати ДУЖЕ складно. Не здивуюсь, якщо Ви і є автором частини цього флуду. А якщо я зачепив ваше самолюбство, назвавши торгашем, а Ви вагомий гравець в цьому сегменті, то вибачте. Хоча судячи по тому, що ви досі за «Сміливість» не заспокоїлись то Ви або її кілька сотень взяли і не змогли навіть за собівартістю продати, або пів-року за 500 не до отриманих гривень сумуєте – тут, напевно, я палку перегнув, Ви ж колекціонер і розбираєтесь у справі. Вдалих Вам "прокрутів". Крутіться не зупиняйтесь)
Sskif · March 19, 2024, 15:23  
Reply
7 замовив , сьогодні 19 ще в обробці
AAleksandr · March 19, 2024, 15:34  
Reply
skif, ще все не так погано) я теж 7-го замовив, зараз тільки "підтверджено"
avatarДмитро · March 19, 2024, 15:39  
Reply
skif, ну нема їм коли бідосям працювати, повітряних тривог багато, скоро знов будуть робити розсилку, що "через часті тривоги буквально на 1-2 дня не встигаємо все відправити", хоча зарплату напевно отримують і під час тривог і в п'ятницю короткий день :-))))
НОлег-vr · March 19, 2024, 15:52  
Reply
skif, мені бону вислали сьогодні, монету ще ні, теж в обробці
AArchiDnDz · March 19, 2024, 16:38  
Reply
Я 7-го замовив сьгодні відправили
ВВлад · March 19, 2024, 20:56  
Reply
Aleksandr, skif, не знаю чому у Вас так, я теж замовив 7-го і сьогодні прийшло і сьогодні уже отримав на пошті (Хмельницька обл.)
RRomma55 · March 19, 2024, 21:07  
Reply
Сьогодні з'явився номер ТТН на сайті, завтра відправлять (замовлення від7.03)
avatarЮрій · March 20, 2024, 14:10  
Reply
Сьогодні спостерігав картину в одному з банків. З 7 ранку черга. Візуально куча бариг перекупів .біля кожного пару бабуль колекціонерів з палочками... Куча скарг..виключили роботу відділення на 2 години ...думаю нормальні банки скоро відмовляться від реалізації монет
SSaGaNaTa · March 20, 2024, 14:49  
Reply
Сьогоднi в Житомирi в центральному Приват Банку пiсля продажу приблизно 25 монет касир оповiстив що монети закiнчились. Це нормальна кiлькiсть монет на мiсто ??
SShumy · March 20, 2024, 15:00  
Reply
Юрій, так всього 4 банки займаються реалізацією монет. Про Приват мова тут взагалі не йде, про інші не знаю на що ця монетна реалізація здалась їм. Можливу на початку вони не очікували такого бардаку, а тепер до виконання умов договору мають терпіти це неподобство.
SShumy · March 20, 2024, 15:01  
Reply
Юрій, а хочу уточнити - пенси мабуть поза чергою йшли за "щастям", вірно?
ССаша · March 20, 2024, 15:23  
Reply
У Франківський Приват привезли біля 70 монет. Кажуть що наступні будуть у травні.
SSasha · March 20, 2024, 16:16  
Reply
Саша, скажіть а ще є монети в наявності?
ССаша · March 20, 2024, 16:35  
Reply
Sasha, ні, розібрали швидко.
SSaGaNaTa · March 20, 2024, 16:46  
Reply
Саша, 70 це ще добре. В нас черга чоловiк 60 було а монет 25.
SSasha · March 20, 2024, 16:48  
Reply
Саша, зрозуміло,тоді вже не спішу)) дякую за відповідь
avatarЮрій · March 20, 2024, 19:45  
Reply
SaGaNaTa, ну і навіщо ти брешеш?
avatarЮрій · March 20, 2024, 19:48  
Reply
Shumy Ні бабульок бариги взяли з собою як колись в совку робили в чергах при дефіциті
avatarЮрій · March 20, 2024, 19:57  
Reply
SaGaNaTa, В Житомирі монети продавались з 9-00 до 11-00 Ти хочеш сказати що за 2 години продали 25 монет ?
SSaGaNaTa · March 20, 2024, 20:39  
Reply
Юрій, Монети закiнчились приблизно в 10.40 . 25 чоловiк приблизно кожен по 4 хв на обслуговування порахуйте.
AAndriy · March 21, 2024, 17:06  
Reply
отримав Батьківське Щастя....в Червоному Маркеті і Все по 5 , китайські жетончики в рази красивіші продаються і солідніші. Гривень 350 нормальна ціна Батьківського Щастя.
avatarЮрій · March 21, 2024, 18:48  
Reply
SaGaNaTa, я маю інформацію особисто з першоджерел, а не якісь домисли чи припущення. Тому ви не праві
SSaGaNaTa · March 21, 2024, 18:56  
Reply
Юрій, Яку iнформацiю ?
avatarЮрій · March 21, 2024, 22:50  
Reply
SaGaNaTa, щодо кількості яка була продана
SSlavSvit · March 22, 2024, 1:20  
Reply
Витяги з рішень Правління Національного банку 2024 рік № 64-рш від 27.02.2024: 1. Із 01 березня 2024 року: ввести в обіг пам’ятну монету України "Батьківське щастя" із серії "Інші монети" номіналом 5 гривень із нейзильберу, категорія якості карбування – "спеціальний анциркулейтед" (елемент оздоблення – тамподрук), тираж – до 100 000 шт. у сувенірному пакованні (далі – пам’ятна монета в сувенірному пакованні); розпочати підкріплення структурних підрозділів Національного банку України пам’ятною монетою в сувенірному пакованні та її реалізацію банкам-дистриб’юторам. 2. Із 07 березня 2024 року розпочати реалізацію Національним банком України, банками-дистриб’юторами, банками України іншим юридичним і фізичним особам пам’ятної монети в сувенірному пакованні. № 52-рш від 13.02.2024: 1. Увести в обіг, розпочати підкріплення структурних підрозділів Національного банку України та реалізацію Національним банком України, банками-дистриб’юторами, банками України іншим юридичним і фізичним особам: із 14 лютого 2024 року пам’ятну монету України "Кохання” із серії "Інші монети" номіналом 5 гривень із нейзильберу, категорія якості карбування – "спеціальний анциркулейтед", тираж – до 50 000 шт. у сувенірному пакованні; із 23 лютого 2024 року пам’ятну банкноту України номіналом 50 гривень "Єдність рятує світ" серії ЄC з номерами 0000001–0300000 2024 року випуску, тираж – 300 000 шт. [з яких: 299 952 шт. – у сувенірному пакованні, два нерозрізані аркуші (на одному аркуші 24 банкноти Так що шановні колекціонери ,хто не купив монету ,буде мати можливість купити після того ,як НБУ випустить повний наклад цієї монети до 100 тис як зазначено в рішенні НБУ.
НОлег-vr · March 22, 2024, 7:30  
Reply
SlavSvit, для чого Ви засмічуєте тут такими дописами. Ви думаєте, що тут такі далекі люди і ніколи цього не читали, а ви взяли і всих просвітили. Якщо ви не знали, там всі рішення із заявленими тиражами. Докарбують, то докарбують, для чого сто раз одне й те саме обговорювати
AAleksandr · March 22, 2024, 10:02  
Reply
10:01 - нуль Борща і Кохання нуль
avatarЮрій · March 22, 2024, 10:05  
Reply
Лажа на ІМ з борщем((( В 10:00 зразу 0
SАндрій · March 23, 2024, 21:38  
Reply
Юрій, як у кого вийшло. в мене і борщ, і кохання.
ААндрій · March 25, 2024, 0:10  
Reply
Вийшло не так, як хотілось. Планував замовити чотири борщі для котів, а зміг тільки два. Не завжди щастить.
SShumy · March 25, 2024, 10:56  
Reply
Андрій, нічого собі - не щастить)))), а що тоді казати тим, хто взагалі жодного борща не взяв? навіть для котів)))
avatarЮрій · March 25, 2024, 16:49  
Reply
друзі хто знає коли наступна монета на ІМ ? бачу що на квітень купа монет заплановано...
ААндрій · March 25, 2024, 19:12  
Reply
Юрій, ще березень.. думаю у перших числах.. щось буде!
RRomma55 · March 25, 2024, 20:52  
Reply
“Батьківське щастя” в сріблі в планах на березень на сайте ІМ. Буде чи не буде...
RRomma55 · March 26, 2024, 7:11  
Reply
Щорічно 12 квітня Україна відзначає День скаута (“Скаутський рух”) Ракетний крейсер «Москва» затонув 14 квітня 2022 року внаслідок удару двома ракетами «Нептун» (“Українська бавовна. Нептун”) День пам'яті аварії на Чорнобильській АЕС 26 квітня ()“Чорнобиль. Відродження. Лелека чорний” Ну це як варіант :)
JJensonButton · March 26, 2024, 9:26  
Reply
Romma55, Думаю спочатку випустять "Кохання" в сріблі
AAnton · March 26, 2024, 22:20  
Reply
Неочікувано, сьогодні купив 1 шт “Батьківське щастя” нейзильбер в Vip відділенні приватбанку в Києві.
Ккапитан Арчибальд · March 26, 2024, 22:34  
Reply
Anton, пощастило Вам, хоч і дивно, наче все давно вибрали, по відділеннях. Всім добра!
SShumy · March 27, 2024, 19:39  
Reply
Завтра шикарне поповнення в ІМ буде, цікаво який цього разу буде ажіотаж))) А якщо серйозно, то НБУ знову лажає, від самого початку цього року позривали випуск декількох нових монет((( Коли вони будуть наздоганяти свій же графік випуску - невідомо....
MMrNobody · March 27, 2024, 19:58  
Reply
Цікаво, ця монета рекордсмен по кількості коментарів на її сторінці цього сайту, чи є у кого було більше?)
AAquaSlawko · March 27, 2024, 20:57  
Reply
Shumy, ага теж здивувало. що прям з 10-00, та хоч вже виставляйте, нема ради ))
ССурок · March 27, 2024, 23:48  
Reply
Shumy, Не знаю,як інші,а я ввечері 15 ботів зареєстрував. Може хоч один "новинки" придбає. Думаю,торги йтимуть хвилини дві.
RRomma55 · March 28, 2024, 10:09  
Reply
Shumy, Футляр для золотих монет 20 грн
SSergR · March 28, 2024, 15:37  
Reply
Сурок, вітаю! а що за бот, де реєструєте? ( якщо не секрет)) )
ЖЖOРЖ · March 28, 2024, 19:11  
Reply
SergR Ви як дитина, скажіть що за бот ...... тп, даже якщо він і має бота то він не дасть Вам ( фінанси да і мати лишніх ртів ...), да і на заборі багато що можна написати:)))))
avatarДмитро · March 28, 2024, 19:28  
Reply
SergR, менше вірте казкарям, які навіть не знали що сьогодні ніяких новинок не було, а лише старі футляри, а під таке точно боти не потрібні, і у кого вони є ніколи не буде тут про це писати
ССурок · March 28, 2024, 20:39  
Reply
SergR, Вітаю,Вибачте,це був сарказм через те,що продавалися лише пара футлярів. З повагою.
ССодзи · March 29, 2024, 18:25  
Reply
"Батьківське щастя" в серебре не будет или сроки сдвинули ?
BBondleks · March 29, 2024, 18:47  
Reply
Содзи, в плані на квітень поки залишилась, на відміну від скаутів.
ССодзи · March 29, 2024, 19:08  
Reply
Bondleks, Спасибо за инфу дааа печально что скаутов не будет
ЖЖOРЖ · March 30, 2024, 10:53  
Reply
Зміни в плані випуску монет на 2024 https://bank.gov.ua/admin_uploads/article/Plan_іssue_com_coins_souv_prod_2024.pdf
SSerj · April 2, 2024, 13:40  
Reply
Таскомбанк десь місяць тому відкрив свій інтернет магазин монет. Зареєструвався там і на тоді бронь працювала. Декілька днів на сайті були технічні роботи і сьогодні він запрацював знову. Хотів забронювати монету, а тут вспливаюче віконечно - "Ви не є клієнтом банку. Для того, щоб забронювати монету, потрібно стати нашим клієнтом" Таке нововведення :) Так що, якщо ви не клієнт, можна не реєструватись, замовити нічого не вийде)
avatarДмитро · April 2, 2024, 14:12  
Reply
Serj, магазину не місяць, а перші замовлення ще в грудні були, і на ремонті він був не декілька днів, а пару місяців, з рештою так-віднині тільки для клієнтів і отримання по документам, а не через смску як раніше.
SShumy · April 2, 2024, 18:33  
Reply
Serj, ну і як там, вдалось щось замовити?
SSerj · April 2, 2024, 19:12  
Reply
Shumy, я не є клієнтом банку, тому замовити нічого не вдалось. Просто вирішив попередити про цей прикол, щоб люди не витрачали час на реєстрацію. Купити не зможуть, зате спам на електронну пошту та номер телефона прилітатиме справно.
WW_W · April 12, 2024, 20:43  
Reply
Хлопці-інвестори, я щось не зрозумів, чому не скуповуємо. По 650 беремо, по 1650 продаємо, як же нечуваний ажіотаж? Чи всі чекають - додрукують чи не додрукують, а тим часом скуповують золоті Архістратиги ))) Ах, вже ті інвестори....
ССодзи · April 13, 2024, 0:14  
Reply
Кто хотел уже купил продал и забыл
avatarЮрій · April 18, 2024, 11:44  
Reply
W_W, я поки їх принципово не продаю навіть по 750. продам як ціна буде 1000+
BBondleks · April 18, 2024, 12:09  
Reply
Юрій, Все вірно. В коробочку) А не простіше продати за 650 і, наприклад, затаритись нептуном і взяти ці 350 грн на багато швидше?
avatarЮрій · April 23, 2024, 23:27  
Reply
Bondleks, я і так можу затаритись нептуном, хоч не дуже вірю в її потенціал , особисто мені вона не зайшла
BBondleks · April 24, 2024, 0:37  
Reply
Юрій, Ну то справа смаку, я про те що, Ви чекаєте ріст на 350 грн за одну монету, а в той же час можете її продати, купити 5 інших і заробити на них 1000 за пару днів. Якщо ціль заробіток - то це не раціонально. Якщо просто по гратись, бо це для Вас цікаво, то чому б і ні..?)
WW_W · April 24, 2024, 23:22  
Reply
Юрій, головне щоб не вийшло що 1000+ колись - буде в одну вартість з сьогоднішніми 750
avatarЮрій · April 30, 2024, 20:18  
Reply
Сьогодні одну монетку Батьківське щастя подарував знайомій дівчинці) Приємно робити добро
avatarДмитро · April 30, 2024, 20:25  
Reply
Юрій, і нащо кому тут ця інформація? Що ще сьогодні робили?
ООлександр (Одеса) · April 30, 2024, 20:40  
Reply
Юрий, будьте осторожней, девушка может рассматривать ваш подарок как намёк, и как результат отодвинуть вас во френдзону ...
SShumy · April 30, 2024, 21:03  
Reply
Може це натяк дівчинці, що час робити дітей?))))
UДмитро · May 1, 2024, 9:24  
Reply
Витяги з рішень Правління Національного банку 2024 рік № 64-рш від 27.02.2024: 1. Із 01 березня 2024 року: ввести в обіг пам’ятну монету України "Батьківське щастя" із серії "Інші монети" номіналом 5 гривень із нейзильберу, категорія якості карбування – "спеціальний анциркулейтед" (елемент оздоблення – тамподрук), тираж – до 100 000 шт. у сувенірному пакованні (далі – пам’ятна монета в сувенірному пакованні); розпочати підкріплення структурних підрозділів Національного банку України пам’ятною монетою в сувенірному пакованні та її реалізацію банкам-дистриб’юторам. 2. Із 07 березня 2024 року розпочати реалізацію Національним банком України, банками-дистриб’юторами, банками України іншим юридичним і фізичним особам пам’ятної монети в сувенірному пакованні. № 52-рш від 13.02.2024: 1. Увести в обіг, розпочати підкріплення структурних підрозділів Національного банку України та реалізацію Національним банком України, банками-дистриб’юторами, банками України іншим юридичним і фізичним особам: із 14 лютого 2024 року пам’ятну монету України "Кохання” із серії "Інші монети" номіналом 5 гривень із нейзильберу, категорія якості карбування – "спеціальний анциркулейтед", тираж – до 50 000 шт. у сувенірному пакованні; із 23 лютого 2024 року пам’ятну банкноту України номіналом 50 гривень "Єдність рятує світ" серії ЄC з номерами 0000001–0300000 2024 року випуску, тираж – 300 000 шт. [з яких: 299 952 шт. – у сувенірному пакованні, два нерозрізані аркуші (на одному аркуші 24 банкноти Так що шановні колекціонери ,хто не купив монету ,буде мати можливість купити після того ,як НБУ випустить повний наклад цієї монети до 100 тис як зазначено в рішенні НБУ.
DDjoker_a · May 1, 2024, 10:20  
Reply
Ключове слово - ДО
RRomma55 · May 20, 2024, 17:53  
Reply
23.05 знову в продажі (ІМ НБУ) :)
avatarЮрій · May 23, 2024, 10:05  
Reply
класна штука ця черга, без проблем і стресу придбав чергову монету)
EEdG · May 23, 2024, 10:06  
Reply
Так, досить легко вдалось придбати
ААлексчех · May 23, 2024, 10:07  
Reply
Вдалося придбати монету за 30 секунд без постійного оновлення сторінки и глюків:)
ППетерсон · May 23, 2024, 10:53  
Reply
Цікаві спостереження сьогодні №1 якщо доступно по максимуму (у мене сьогодні було доступно - 12000 і я натиснув Купити і воно крутилося жовтим, докрутилося до того що всі розкупили) Мораль - краще обновити, якщо не побачив що у черзі. Потім клацав ще коли інколи зявлялися загублені. Спостереження №2 - якщо випало що ти у черзі №1, це не обовязково ти купив, я крикнув ура, але у мене вискочило, що монети закінчилися на складі. Мораль - навіть при №1 ти ще не виграв! Вдалося якось купити з N спроби і зі вводом каптчі (навіть).
AAleksandr · May 23, 2024, 11:09  
Reply
В 11:02 додав до кошика разом з «день Європи»
BBrat · May 23, 2024, 14:01  
Reply
Петерсон, Коли поставило в чергу був 893... зається третім.а на складі залишок - 9214.крутилося хвилини півтори,але в решті додало до кошика.
BBochulia · May 23, 2024, 16:00  
Reply
Aleksandr, В 11.02 обидві монети були зняті з продажу.
BBondleks · May 23, 2024, 16:07  
Reply
Bochulia, що значить зняли? одна з них досі у продажу, щоправда з нульовим залишком.
avatarДмитро · May 23, 2024, 16:14  
Reply
Bochulia, не видумуйте, до 12 годин ще була доступна періодично Щастя, європа може і довше, просто за нею не слідкував.
Cchetrom · June 19, 2024, 13:56  
Reply
З цією монетою НБУ працював на своїх перекупів на всі 100%. Тримав другий продаж довго поки народ по 650-700 в колекції накупить.
ССодзи · June 19, 2024, 16:18  
Reply
chetrom, Ерунда кто хотел спокойно дождались до продаж и купили монета красивая
avatarДмитро · June 19, 2024, 16:36  
Reply
chetrom, чуш собача, яка срачка-горячка по 700 купляти? Два рази в інеті продавали, взагалі не проблема було купити.
RRomma55 · June 19, 2024, 19:55  
Reply
Тираж оголошений/фактичний 100000/50000 Будь коли можуть докарбувати 50000 шт
Cchetrom · June 22, 2024, 12:08  
Reply
Romma55, Я пам'ятаю як в касі НБУ "коваль" і ще щось з ремесел лежали місяці.
SSniper · July 24, 2024, 14:36  
Reply
Добре, що ціна трохи знижується, можна добрать трохи нейзильбера.
avatarДмитро · July 24, 2024, 14:40  
Reply
Sniper, таки так і є, згадав що ви якраз із саме тих нових "инвесторів" :-)))
SSniper · July 24, 2024, 14:46  
Reply
Дмитро, дякую за увагу, і за "нового інвестора", колекціоную монети вже 30 років, так шо і тут невгадали. З повагою!
avatarДмитро · July 24, 2024, 14:54  
Reply
Sniper, якось дуже погано орієнтуєтесь в тенденціях, як для нумізмата із таким стажем, ну і "трохи добрати" сленг явно не нумізмата, а саме інвестора.
SSniper · July 24, 2024, 15:16  
Reply
Дмитро тенденції звісно ваша тема, а також бредомаразм і мамкіни івестори, якась хвора тема з мамками у вас, тримайтесь, можливо для початку поприймайте біфрен. З повагою!
НОлег-vr · September 10, 2024, 19:17  
Reply
Походу докарбували ще монет. У НБУ стоїть 75 000
LLeco · September 22, 2024, 20:55  
Reply
а какой ценник будет? явно не 207 грн....
RRomma55 · September 22, 2024, 22:32  
Reply
Leco, мобільний додаток показує 210 грн. А як буде...
avatarДмитро · September 22, 2024, 22:44  
Reply
Romma55, звісно дорожче буде, допечатана калина на 27 дорожче була, медалі також на 25, а тут буклет втричі більший ніж у калини, то під 240-250 буде
ООлександр (Одеса) · September 23, 2024, 9:53  
Reply
Leco, ... а якщо буде 250-300, це вас зупинить?
LLeco · September 24, 2024, 10:11  
Reply
Олександр (Одеса), за 300 грн+ доставка она мне ( вторая) не нужна, учитываю что доштамповали до 100к!
KKorik Korik · September 24, 2024, 11:53  
Reply
зашёл сегодня в 11:30 и без проблем купил родительское счастье за 210 и Пльонтанізм за 472 бери - нехочу))
Ssilver · September 24, 2024, 13:26  
Reply
А я б не відмовився взяти ще по одній монеті,але НБУ помахало пальчиком і сказав що ліміт в кількості 1 шт вже ви використали.На годиннику 13.25 і монети ще є в продажі.Коли таке було?
ППетерсон · September 24, 2024, 14:04  
Reply
silver, Korik Korik, очікувано, це початок монетного "застою" )
ВВал1967ик · September 24, 2024, 14:27  
Reply
14:25 і Пльонтанізм, і Батьківське щастя в наявності)))
BBart_S · September 24, 2024, 15:47  
Reply
Петерсон, це не застій це здування штучно роздутого ринку. На хвилі загального хайпу всі кинулись в нумізматику, усі хочуть швидких заробітків від касира в банку і охоронця до студента з ботами купив за годину продав заробив. Сюди і НБУ долучилось ( мабуть в укрпошти навчились) зі своїми тиражами і новим ціноутворенням також хочуть побільше заробити і комбанки тоже але перегнули палку хто це все буде купляти, кількість реальних нумізматів мало змінилась, от і бачимо появу меценатів на вторинці. Якщо в 2025 році НБУ продовжить таку ж політику то всі ті їхні тиражі будуть лежати нікому непотрібні, колекціонер купить 1-2 шт собі в колекцію і все.
ООлександр (Одеса) · September 24, 2024, 16:11  
Reply
Bart_S, ... мені нагадує це Укрпошту в 2022 році після "руського човна ..."

Leave a comment :

To leave a comment, please Register or Log in.
Guest commenting is temporarily disabled