Монета "150 лет со дня рождения Александра Кошица" в сувенирной упаковке 2 грн., рыночная цена 29.01.2026

"150 років від дня народження Олександра Кошиця" у сувенірному пакованні
нейзильбер
213 грн.

Самые дешевые предложения

Зарегестриуйтесь или Войдите для просмотра наиболее выгодных предложений из аукционов

Купить монету "150 лет со дня рождения Александра Кошица" в сувенирной упаковке

Все объявления о продаже монеты на нашем сайте

Аверс монеты "150 лет со дня рождения Александра Кошица" в сувенирной упаковке
На аверсе монеты размещена композиция, символизирующая гастрольную деятельность Украинской республиканской капеллы под руководством Александра Кошица. На матовом фоне воспроизведена стилизованная карта гастрольного маршрута, на которой обозначены названия городов, где выступала капелла. Между названиями городов изображены силуэты ласточок – метафора духовного полета, свободного движения и распространения украинского искусства в мире. На зеркальном фоне размещены надпись УКРАИНА, год чеканки 20/25, малый Государственный Герб Украины, номинал 2 с графическим знаком гривны. Внизу слева отмечен логотип Банкнотно-монетного двора Национального банка Украины.
Реверс монеты "150 лет со дня рождения Александра Кошица" в сувенирной упаковке
На реверсе монеты в центре композиции изображен стилизованный портрет Александра Кошица во фраке. Особое внимание сосредоточено на изображении рук художника – главного инструмента дирижера и средства эмоционального выражения. Тлом служит волнистая, динамичная поверхность, расходящаяся от герба Украинской Народной Республики, символизируя распространение украинской культуры по миру благодаря гастрольному турне капеллы. Слева на зеркальном фоне размещены надписи: АЛЕКСАНДР/КОШИЦ и годы его жизни 1875/1944.

Памятная монета посвящена выдающемуся украинскому хоровому дирижеру, композитору, этнографу и педагогу Александру Кошицу (1875–1944), который сыграл ключевую роль в популяризации украинской музыкальной культуры на международной арене. Памятная монета чествует творческое наследие художника, который по приглашению главы Директории УНР Симона Петлюры возглавил Украинскую республиканскую капеллу. В течение 1919-1924 годов под руководством Александра Кошица капелла провела гастрольное турне по 17 странам мира, дав более 600 концертов. Именно тогда мир впервые услышал "Щедрик" Николая Леонтовича - произведение, которое впоследствии стало всемирно известным рождественским хитом "Carol of the Bells".


ДатаНоминалМеталлМассаДиаметрТираж
12.09.20252нейзильбер12.83150 000 pcs.


Обсуждение монеты "150 лет со дня рождения Александра Кошица" в сувенирной упаковке (65)

BBondleks · 12 сентября 2025, 12:11  
Ответить
Гарна монета.
DDerill888 · 13 сентября 2025, 16:43  
Ответить
Одному мені дисонує піджак без контуру з лівої сторони?
ООлексій · 13 сентября 2025, 20:43  
Ответить
Derill888, у Богдана Ступки було так само.
ААртем Черкасов · 13 сентября 2025, 21:29  
Ответить
Монета хорошая, но какого хрена номинал опять 2 гривны?
ВВасиль · 13 сентября 2025, 21:37  
Ответить
Артем Черкасов, Завжди номінал 2грн в серії "Видатні Особистості"
AAquaSlawko · 13 сентября 2025, 21:54  
Ответить
Василь, Артем Черкасов, згоден, це ж дійсний платіжний засіб. За 2 грн на початку 2000-х можна було б хоча хліб купити, а зараз хіба що пачку сірників. Сміх та й годі...
BBrat · 14 сентября 2025, 11:49  
Ответить
AquaSlawko, Якщо з точки зор сірників.то все рівно Кошиця скуповувати вигідніше ніж Архистратига.
ДДмитро Петров · 14 сентября 2025, 12:18   Забанен до: 2026-09-21 21:27:04
Ответить
Слухайте, це не просто двогривнева монета — це шматок історії, упакований і захищений як артефакт. Коли бачиш «150 років від дня народження Олександра Кошиця» у сувенірному пакованні, розумієш: це не дрібниця для кишені, а річ, яка з часом лише дорожчатиме. Пакування зберігає стан і привабливість, а хороший стан у нумізматиці — це те, що перетворює копійки на справжню цінність. Олександр Кошиць — не просто ім’я на монеті; це культурна ікона, асоціація з «Щедриком», з українською музичною спадщиною, яку світ знає і цінує. Люди купують не тільки метал, а й історію, і предмети з історичним контекстом часто виходять з моди й повертаються потужним трендом на колекціонування. Купувати по кілька штук має сенс: частину лишити як інвестицію у запечатаному вигляді, частину — віддати дітям або міняти, коли попит виросте. Ніхто не знає, як поведуться ринки завтра, але фізичні нумізматичні предмети завжди мають внутрішню цінність — їх можна торкнутись, показати, передати. Якщо ви шукаєте поєднання емоції, історії та потенційної прибутковості — ці монети варто розглядати серйозно. Купуйте зараз, поки вони ще доступні у сувенірних пакуваннях; згодом це може стати тією самою рідкісною річчю, за яку люди будуть готові платити більше.
GGagarin · 14 сентября 2025, 13:25  
Ответить
Дмитро Петров, Та да с тиражом в 50К будет дорожать по пару гривен в год Еще и со схожестью лиц с монетой Панас Саксаганский
ООлександр · 15 сентября 2025, 20:42  
Ответить
А тут є колекціонери? Чи тільки "інвестори"?)))
ППетерсон · 15 сентября 2025, 20:55  
Ответить
Справжні колекціонери то динозаври. Зараз без присмаку інвестиції вже нічого не цікаво колекціонувати. Сам бувший динозавр. Часи не ті. І старі вже ніколи не вернуться. ШІ в кожній хаті, яке таке голе колекціонування? Хіба знову почнемо з дубинками бігати, на наступному витку еволюції...
Kcopycat · 16 сентября 2025, 10:01  
Ответить
Помилка в Вашому запиті Нажаль під час додавання товару у кошик, щось пішло не так. Це могло статися з наступних причин: ШО, Опять :(
ААртем Черкасов · 16 сентября 2025, 10:05  
Ответить
Банкноту можно купить, а эту монету нет. Что за фигня
SServal-100 · 16 сентября 2025, 10:21  
Ответить
Кілька разів зявлявася напис "щось пітшло не так. Перезагрузіться по новому. " Спробував черрез ТЛФ - теж саме. Нарешті купив. Оплатив. Повернувся до кошиика - там іще 2 шт. І що це бало?
JJack Plutus · 16 сентября 2025, 10:30  
Ответить
Serval-100, у мене теж саме. Спочатку підвисла сторінка. Оновив сторінку, монета в кошику. Оплатив, в кошику ще одна з'явилась. Знов оновлення від НБУ :). Чергу сьогодні взагалі не показувало.
AALPET · 16 сентября 2025, 10:46  
Ответить
Зараз на складі більше 10 тисяч залишку. Але куплялось із таком з бубном.....Щось ніяк не можуть в НБУ дати ладу магазину
ООлександр (Одеса) · 16 сентября 2025, 10:46  
Ответить
сьогодні якісь танці з бубном, то з добавленням у кошик, то з оплатою, і це ще не було ажіотажу
Kcopycat · 16 сентября 2025, 12:01  
Ответить
Олександр (Одеса), Можливо колись вони дійдуть до того щоб зробити абонімент, як у Укрпошти з філабонементом. Тоб то не потрібні постійні танці з бубном, і намагання обігнати ботів. А просто підписуєшся на гарантовану покупку монет які випускаються в продовж року, прийшло посилання, зайшов, купив. Все. Не потрібна монета, не купуєш.
BBondleks · 16 сентября 2025, 12:34  
Ответить
copycat, а скільки має бути абонементів? Фіксована кількість, чи скільки купили стільки і буде?
Kcopycat · 16 сентября 2025, 12:49  
Ответить
Bondleks, можливо фіксована кількість як наприклад фіксована кількість як кількість монет якій йдуть на продаж в банки. Можливо скільки купили так і буде, а інші купують монети по принципу хто встиг обігнати бота то й і купив. Або зовсім не продовати через ІМ, а тільки власники абонемента та банки. Бо кожен раз це перетврються в якийсь "Шспанський сором". Наприклад у Укрпошти купуючи абонемент за 780 грн (ціна на цей рік) ти гарантовано отримуєш можливість купити усі марки (Укрпошти), які виходять в цей рік Хочеш більш розширену версію (Власна марка і бонуси) плати 2500 грн. Але Ти гарантовано отримаєш свою марку, навіть якщо на неї якийсь ажіотоаж, плюс безкоштовна достака. https://postmark.ukrposhta.ua/filatelistychnyj-abonement Чому нбу так не зробить ? Наприклад підписка на мідь-нікель одна ціна, хочеш гарантовано якусь срібну чи золоту заплати трішки дорожче. Але мабуть у світі філатліїї "своїх" набагато меньше :)
RRomma55 · 16 сентября 2025, 13:05  
Ответить
copycat, в кожному відділенні укрпошти тих марок...Ці абонементи = величезні тиражи
BBrat · 16 сентября 2025, 13:33  
Ответить
copycat, "Або зовсім не продовати через ІМ" -тільки отримувати замовлення не у тебе в обласному центрі,а у мене в селі.Згоден ?Якщо все одно що купувати аби продукцію НБУ,навіть таке як Судочинство,то є сенс у абонементі .
IIvan8808 · 16 сентября 2025, 14:22  
Ответить
ALPET, Вітаю. Підкажіть, де Ви бачите залишок кількості монет/кількість реалізованих монет???
ППіджак Університетович · 16 сентября 2025, 15:55  
Ответить
copycat, так не вийде, бо куплять тих абониментів 25000 шт на всіх ботів та акаунти, а там якийсь Лось з 20К тиражем виходе (бо 2 різні позиції), і як бути?
BBrat · 16 сентября 2025, 17:07  
Ответить
Піджак Університетович, Навіщо бот якщо є абонемент ? Але ваше питання доречне.
AApollo · 16 сентября 2025, 17:15  
Ответить
Brat, абонемент буде у тих, кому вистачило. Піджак Університетович правильно написав, що НБУ не може продати більше абонементів, аніж тираж монети. До цього всього, додайте ще невеликі тиражі срібних монет. На мою думку, якщо б щось таке і було б, то НБУ мав би зробити щось типу "преміум абонемента" тиражем у 1000 штук, де є доступ до срібла та нейзильберу; "звичайного абонемента" тиражем у 10000 штук, де є доступ тільки до нейзильберу. І все. Інша кількість срібла та нейзильберу відпускалась без абонементів (наприклад 4к срібних та 20к нейзильберу відповідно), бо не всі збирають абсолютно всі монети. Я, звісно, навів чисто умовні цифри, чисто для прикладу.
ООлександр (Одеса) · 16 сентября 2025, 17:41  
Ответить
Піджак Університетович, ... а що заважає збільшити тираж під кількість абонементів ? таке на практиці вже було, наприклад "області", тиражі коливалися від 15 до 45 тис ...
ООлександр (Одеса) · 16 сентября 2025, 17:47  
Ответить
але про наявність абонементів мені ця думка подобається ))
BBondleks · 16 сентября 2025, 17:48  
Ответить
Apollo, якщо будуть лімітовані абонементи, то ми їх не побачимо плюс будемо і далі боротися з ботами. Якщо будуть безлімітні абонементи, то втратимо короткострокових "інвесторів" і звісно вторинний ринок "цьогорічних" монет, при цьому зменшиться інтерес до нумізматики загалом.
ООлександр (Одеса) · 16 сентября 2025, 18:03  
Ответить
Bondleks, ... а чого вторинний ринок впаде? на мою думку кількість абонементів буде десь 20-25тис., при фактичних тиражах як сьогодні в 50 тис,, ні чого не змініться, просто не буде (або буде но менш) ажіотажу на ІМ при продажах.
BBondleks · 16 сентября 2025, 18:17  
Ответить
Олександр (Одеса), вторинний ринок "цьогорічних" монет впаде, бо всі отримають те, що хочуть, а по деяким монетам доведеться збільшувати тираж. Короткострокові інвестори підуть, а значить не буде дефіциту, (бо то вони і є ботоводи), а не буде дефіциту, ціни рости не будуть, а не будуть рости ціни то привабливість колекціонування знизиться. Залишаться тільки старі мамонти, які ще будуть докупляти "дірки" в колекції та пару сотень нових колекціонерів за рік.
BBrat · 16 сентября 2025, 19:48  
Ответить
Apollo, А якщо на,умовних 10 000 абонементів від НБУ,буде 30 000 бажаючих придбати абонемент,то як тоді ?
Kcopycat · 16 сентября 2025, 20:27  
Ответить
Apollo, саме про я і казав. Абонемент дай гарантію придбання і не забовязує вас купувати судочинство, але ви гарантовано отримаєте лося. Мамкіним інвесторам це може бути не вигідно, бо треба заплатити 2000 грн, наприклад. А рідкісних монет на яких можна заробити може бути фіг да ніфіга.
Kcopycat · 16 сентября 2025, 20:31  
Ответить
Brat, Не зрозумів про обл центр і село. А як Ви зараз отримуєте свої замовлення? Абонемент дає вам гарантію придбання, а що ви будете купувати це вже ваша справа. Почитайте як працює філабонемент, я давав посилання. Якщо людина колекціонер, а не мамкін інвестор продаван, то така схема надійніша так як дає гарантоване отримання тих монет які йому потрібні.
BBrat · 16 сентября 2025, 21:35  
Ответить
copycat, А,зрозмів.Якщо є абонемент,то можна замовити і тобі відправлять.Якщо мені потрібен буде один Лось ,то щоб хтось не подмав,що я мамкін інвестор,а сурйозний колекціонер,то я повинен заплптити 700 чи 2000 грн за абонемент при ціннику на нього 250 грн.Так ?
BBondleks · 16 сентября 2025, 21:41  
Ответить
copycat, ну то Ви пишите, що не продавати через ІМ, а тільки власнику абонемента або в банк. То якщо людина збирає, наприклад, тільки Чорнобиль та бавовну, то їй за цією логікою треба або купити абонемент, який буде перевищувати ціну цих монет, потім ще за монети заплатити, або їхати за тридев'ять земель в банк. Не всі живуть в облцентрах.
RRomaFcdk · 16 сентября 2025, 21:58  
Ответить
Ідея з абонементом цікава. Там до речі, НБУ готує постанову “Про внесення змін до Інструкції про організацію виготовлення, випуску в обіг і реалізації пам’ятних та інвестиційних монет України, сувенірної продукції Національного банку України” до 24 вересня можна надсилати пропозиції, там є пункти щодо реалізації продукції ІМ НБУ та іншими банками
MMAKC555 · 16 сентября 2025, 23:21  
Ответить
Мені теж подобається ідея з абонементами. Якщо я збираю собі в колекцію всі монети, то простіше заплатити за абонемент 700-1000 грн., ніж "ганятися" і переплачувати, наприклад в 10 разів більше за монети із серії Чорнобиль. Я думаю на Зубра буде скільки бажаючих, що придбати через Інтернет-магазин теж складно буде і не факт, що це у Вас вийде. Тому можливо доведеться у перекупів брати і переплачувати тільки за цю монету до 1500 грн., що уже може бути більше, ніж вартість того ж абонементу на рік. Якщо комусь потрібна одна чи дві монети в рік, не купуйте абонемент, а купуйте їх і інтернет-магазині НБУ і "ганяйтеся" за ними з усілякими ботами і ділками. В Укрпошті є така штука, спочатку пропонують всім у кого є абонемент, а потім решту тиражу на сайт інтернет-магазину. Якщо через це перекупів, які інколи викуповують "пачками", а потім перепродають відразу в кращому разі в 2-3 рази дорожче, стане менше, то це не проблема. Навіть якщо тираж 50000 грн., а купуватимуть 20000 грн., як із сьогоднішньою монетою, на якій складно "наварити", то в інтернет магазині НБУ в будь-який день, можна буде комусь купити собі монету. Мої колеги на роботі, побачили у мене монети і теж захотіли собі придбати. Але мені складно пояснити, чому монети, які випускає НБУ, у НБУ купити складно, а інколи і не можливо. А потрібно у когось перекуповувати за вищою ціною, хоча ці люди цю монету не створювали, і купили їх багато, хоча одна в руки продається. Спробував дехто пару разів купити в 10:00 на сайті в день продажу, а там або сайт положили, але викупили все за секунди і вони не встигли. Ось так інтерес у них і зник, до колекціонування монет.
BBrat · 16 сентября 2025, 23:50  
Ответить
MAKC555, "Якщо комусь потрібна одна чи дві монети в рік, не купуйте абонемент, а купуйте їх і інтернет-магазині НБУ і "ганяйтеся" за ними з усілякими ботами і ділками."-є набагато простіший варіант.Зробити наклад Зубра 80 або краще 100 тис штук.Не треба з абонементами чергові мутки вигадувати.всім вистачить й без нього. Тут колекціонери,а не інвестори,то варіант повинен задовольнити всіх.
BBondleks · 17 сентября 2025, 0:36  
Ответить
Brat, то треба збільшити тиражі чи не треба? Бо одні кричать великі, а іншим малі? Думки тут діляться як ото у дівчини та жінки, одній великий, іншій малий, а розмір однаковий.
MMAKC555 · 17 сентября 2025, 1:04  
Ответить
Збільшення тиражів не допоможе, бо хтось для перепродажу купить не 20 монет, а 40 або 50. Якщо монету за 150 грн. можна перепродати за 1500 грн., то скуплять більше. А от якщо мені потрібна одна і завдяки абонементу я її точно зможу замовити за 150 грн. і нікому не буду переплачувати, то для перепродажу людям не буле сенсу її купувати, бо кому ж вони її за такі шалені гроші продадуть. А так, якщо я не купив, то змушений буду переплатити. Як показує практика монет серії видатні особистості, реальних продавців +-20000. І тираж в 50000 шт, 30000 через інтернет магазин, 15000 через банки дистриб'ютори і 5000 на "подарунки", вистачило б всім, ще й залишилося для нових колекціонерів в майбутньому.
BBrat · 17 сентября 2025, 1:11  
Ответить
Bondleks, Є ще один варіант-англійський.Там 50 пенсів з коліром в ІМ Роял Мінта коштують 25 фунтів ,на гривні десь 1400.Наклад 20 тис,в нашому розумінні-нема про що казати.І продаються вони півроку-рік,заходь в любий час та спокійно купуй.Наші монети з нейзільберу більш складні в порівнянні з англійськими,то й ціну можна більшу.Гадаю ,що такий варіант колекціонерам має підійти.А якої ви думки ?
BBrat · 17 сентября 2025, 1:52  
Ответить
MAKC555, Якщо наклад Чорнобильських тварин збільшити з 40 до 45,то не допоможе,а якщо до 100, ще й як допоможе.В ІМ буде продаватися не один раз .а чотири,приблизно.Та й з рук буде набагато скромніша ціна.Держ Символи вам у приклад.
BBondleks · 17 сентября 2025, 2:35  
Ответить
Ну от за що я і кажу: комусь великий, а комусь маленький...тираж.
BBondleks · 17 сентября 2025, 2:41  
Ответить
Brat, я такої думки, що збільшення тиражу приб'є українську нумізматику. Мені то вже все одно, буду купувати все по інерції поки буде змога, бо зайшов вже далеко.
AAle-op · 17 сентября 2025, 2:43  
Ответить
Хай для початку зроблять квоту 90% для інтернет магазину, як і планували. А то неліквіду у банках достатньо, а все ліквідне типу кераміки, бавовни і т.д. виносять свої люди і перепродають на аукціонах. При квоті в 90% і теперішніми тиражами це 45000 монет в продажу. Ну окей, Чорнобиля буде 36000 за такої квоти. Зараз почали продавати тиражі 50000 за 1 раз, а не за 2, як раніше. Поки бачимо це тільки на піджаках, але результат непоганий - навіть при глюках сайту можна спокійно купити монету. Із самим сайтом біда, складається враження, що вони латають діри на ходу і самі не знають, що вилізе наступного разу.
BBrat · 17 сентября 2025, 3:00  
Ответить
Bondleks, Я такої ж думки.Але й платити 700 грн чи навіть більше за якийсь абонемент остаточно відверне таких як я,котрі вибірково збирають.Чомусь ніхто не згадує,що такі суми за абонемент як зараз в Укрпошті,то винахід ефективного менеджера.До того як цей м..дак звернув свою увагу до філателії ,той абонемент коштував копійки.щось на кшталт 12 гривень.Може хто його брав,то точно назве.
SSkala · 17 сентября 2025, 5:18  
Ответить
RomaFcdk, НаеБУ глибоко пофіг на ваші претензії або пропозиції,що вони дуже яскраво показали при продажу цифрової держави,вони будуть робити як захочуть і бариги які там кормляться,при зменшенні тиражу або збільшенні,все одне свою частку заберуть.
RRomaFcdk · 17 сентября 2025, 7:17  
Ответить
Skala, погоджуюся, але якщо нічого не робити, то змін точно не буде...
avatarONe · 17 сентября 2025, 13:39  
Ответить
Вірно Skala. Як малі діти, монетку хочуть із під станка)). Для чого їм треба міняти свої схеми, які приносять нехілий кеш. Не можуть навести порядок на ресурсі, який представляє державу, це абсурд, у нас же цифрова держава).
ООлександр (Одеса) · 17 сентября 2025, 15:21  
Ответить
та досить вам знущатися .... раніше щоб купити монету, треба було все банки оббігати та в черзі зночі до 5 ранку постояти ... й що? всіх все влаштовувало, всі були задовольни та не скаржилися ... зате зараз: ой який поганий той нбу зі своїм ІМ, ох ці боти курви задовбали вже, та скиглити на кожній чих ...
Ккот Баюн · 17 сентября 2025, 15:44  
Ответить
Олександр (Одеса), раньше мы были молодые....
ООлександр (Одеса) · 17 сентября 2025, 15:53  
Ответить
кот Баюн, ... так, зрозумів, це не нбу винний, це стареча буркотливість ))
ООлько Лисий · 18 сентября 2025, 15:19  
Ответить
Олександр (Одеса) 17 вересня 2025, 15:21 Ваша фраза"...про бігання по уповноважених банках (які мали право реалізувати нумізмат.продукцію НБУ і стояння перед ними на колінах у черзі з ночі аж до 5-ї ранку..." викликала у мене реальний гомеричний сміх і подив. Чому стояти/лежати/сидіти потрібно було тільки до 5-ї години ранку, якщо ці банки відкривалися/відкриваються о 8:30 або 9:00? І оте "стояння" (до 09.05.2024 р.) якраз вирізняє саме тих, хто хотів побільше класних монет викупити за ціною НБУ в уповноважених банках і потім ними "бізнесувати" на свій розсуд. А були ж дуже добрі часи для нумізматів , коли більш-менш спокійно можна було придбати бажані монети і онлайн на сайті НБУ (з викупом монети через відповідні відділення Ощадбанку на протязі 35 календарних днів (до початку повномасштабної війни 24.02.2022 р.), також онлайн в ІМ НБУ до початку 2022 року і в уповноважених банках ! А тепер сучасна реалізація монет- це суцільне шахрайство, як зі сторони НБУ, так і зі сторони 5-ти уповноважених банків, які мають п р а в о до 2, 5 разів піднімати ціну певних (ходових) монет у порівнянні з ціною НБУ.
BBondleks · 18 сентября 2025, 15:47  
Ответить
Олько Лисий, і багато було "відповідних" відділень Ощадбанку?
BBrat · 18 сентября 2025, 15:54  
Ответить
Олько Лисий, Олько Лисий, Ніколи не користвався Онлайн замовленням,а минулий ІМ НБУ робив набагато гірше ніж зараз.Якщо була цікава монета,то сайта починав так гальмувати,що на оформлення та оплату замовленн часто пів години не вистачало.Особливо запамятався епічний продаж на 30 років Незалежності.Так поклали сайт,що допродаж залишків перенесли на інший день.
ИИгорь · 19 сентября 2025, 6:36  
Ответить
Здравствуйте. Уважаемое сообщество, кто-то может дать промокод на бесплатное или со скидкой 50 % получение посылок с "Укрпочты". Заранее спасибо
avatarFAV · 19 сентября 2025, 9:23  
Ответить
Игорь, встанови застосунок укрпошта 2.0 і буде тобі три промо коди на безкоштовну доставку
DDmytro80 · 19 сентября 2025, 12:10  
Ответить
FAV, Дякую! Працює. А як ними скористатися? Просто назвати номер оператору Укрпошти?
TTigo · 19 сентября 2025, 12:19  
Ответить
Dmytro80, Здравствуйте! Я сегодня установил Укрпошта 2.0, не проходит регистрацию, пишет пароли разные, я 5 раз проверял, пароли совпадают. Вот така холепа :(
RRomma55 · 19 сентября 2025, 12:53  
Ответить
Dmytro80, так, при отриманні
ООлько Лисий · 20 сентября 2025, 0:32  
Ответить
Bondleks, 18 вересня 2025, 15:47 Монети НБУ, замовлені на сайті НБУ з осені 2016 року і до лютого 2022 р., викуповувалися на протязі 35 календарних днів за ціною НБУ, як правило, в обласних відділеннях Ощадбанку або у великих містах-у центральних міських відділеннях. Після завершення строку продажу конкретних монет всі невикуплені монети надходили у ВІП-касу обласного Ощадбанку, де також можна було вільно купити без націнки наявні монети НБУ з нейзильберу.
ООлько Лисий · 20 сентября 2025, 0:37  
Ответить
Brat, 18 вересня 2025, 15:54 Знаю про недосконале функціонування колишнього ІМ НБУ у 2021 році. Теперішня система реалізації монет НБУ є набагато гіршою за ту, яка діяла з осені 2016 р. до початку лютого 2022 р., яку я описав вище
BBrat · 20 сентября 2025, 13:24  
Ответить
Олько Лисий, А чому до лютого 22-го ? Старий ІМ зламали наприкінці 21-го,а Онлайн замовлення ,здається,ще раніше.Храм апостолів Петра і Павла в ІМ вже не продавали."Теперішня система реалізації монет НБУ є набагато гіршою"-кому як. Я у себе в Ощаді нічого придбати не міг,бо нічого не привозили.ПоОнлайн замовленню не заказував,бо їхати до Київа за тим замовленням-таке собі задоволення.А ІМ,при всьому тому,зараз працює набагато краще ніж раніше.
IImper V · 2 октября 2025, 19:27  
Ответить
Олько Лисий, тепеор нормальна реалізація монет іде. Мене повністю все влаштовує. Дуже просто все: зайшов-клацгув-оплатив-зайшов на пошту через два тижні-забрав. Кожна монета по собівартості+ 25 чи 50 грн. А що було в 2016? коли відкрився сайт: обмеження по областях! невідомо коли приїде в обласний центр! До вартості монети додавалася дорога+кава+обід + невідомість чи її привезли щи ще везуть. Сплошний каест. Якщо буде повернення в минуле х... забю на монети.

Оставить комментарий :

Для того чтобы оставить комментарий, пожалуйста Зарегистрируйтесь или Войдите
Возможность оставлять комментарии гостем временно закрыта